شناسهٔ خبر: 32507441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تراکتورسازی:

سزاوار باخت نبودیم/داوری مشکلی نداشت

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما سزاوار باخت نبودیم و بهترین بازی دو ماه گذشته خود را ارائه دادیم اما بخت با ما یار نبود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جورج لیکنز شامگاه جمعه پس از شکست تیمش در برابر سبزپوشان نصف جهان در نشست خبری اظهار داشت: باید بگویم که ما امروز بسیار بدشانس بودیم اما این بهترین عملکردی بود که در دو ماه گذشته توانستیم ارائه دهیم. در واقع ما امروز عملکرد خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما شانس با ما یار نبود. هفته گذشته یک پنالتی برای ما گرفته نشد و امروز نیز همه دیدیم که چه اتفاقاتی رخ داد.

وی تیم خود را سزاوار باخت ندانست و افزود: ما بازی را خوب شروع کردیم و سزاوار باخت نبودیم اما دو شکست قبلی ما بر روی روحیه بازیکنان تأثیر گذاشته بود و برخی از آنان اعتماد به نفس خود را از دست داده بودند ولی با این وجود ما به خوبی توانستیم برگردیم و از این شرایط عبور کنیم و بازی خوبی را ارائه دادیم؛ ذوب‌آهن نیز در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و روی نوار پیروزی قرار گرفته و امروز نیز موفق شد به پیروزی برسد.

امروز همه دیدند که تراکتورسازی فوتبال با کیفیتی را ارائه می‌کند

سرمربی تراکتورسازی با آرزوی موفقیت برای ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا افزود: امروز همه دیدند که تراکتورسازی فوتبال با کیفیتی را ارائه می‌کند؛ من همچنین به ذوب آهن تبریک می‌گویم و برای این تیم در ادامه مسیر لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم.

وی در توضیح روند نزولی تراکتورسازی در نیم فصل دوم تصریح کرد: من هیچگاه در کنفرانس‌های خبری قول قهرمانی به کسی ندادم اما شخصیت تیم ما این انتظار را به وجود آورد و ما نیز هم امروز و هم در بازی‌های گذشته نشان دادیم با چه کیفیتی بازی می‌کنیم اما متأسفانه بخت با ما یار نبود و نتوانستیم نتایج دلخواه را بگیریم؛ ما هفته آینده با پرسپولیس بازی داریم و باید تمام تمرکز خود را بر روی این بازی منعطف کنیم.

لیکنز ادامه داد: وقتی چنین اتفاقاتی برای طی می‌افتد اعتماد به نفس همه بازیکنان تیم از دست می‌رود اما ما به خوبی توانستیم این بحران را مدیریت کنیم و به شرایط خودمان برگردیم ولی متأسفانه اتفاقاتی پیش آمد که مانع از این شد که ما در این دیدار نتیجه بگیریم و حتی مربی حریف نیز پس از پایان بازی به سمت من آمد و به من گفت ما شانس آوردیم که موفق شدیم در این بازی پیروز شویم.

داوری مشکلی نداشت

وی در پاسخ به سوالی پیرامون داوری بیان داشت: داوری این دیدار مشکلی نداشت؛ ذوب آهن تیم بزرگ، قابل احترامی و با کیفیتی است و نتایج این تیم این را نشان می‌دهد اما گاهی اوقات داوری تأثیرات زیادی بر روی تیم‌ها می‌گذارد به عنوان مثال در بازی نساجی و همچنین بازی هفته گذشته ما پنالتی برای ما گرفته نشد و این تأثیر زیادی بر روی نتایج تیم ما داشت.

سرمربی تراکتورسازی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه اتفاقاتی از بیرون طی سه هفته گذشته باعث شد که تراکتورسازی نتایج مطلوب را نگیرد و از کورس قهرمانی باز بماند توضیح داد: من به هیچ وجه چنین ایده‌ای ندارم و تنها به فوتبال صادقانه باور دارم. ما از ابتدا نباید فشار قهرمانی روی تیم می‌گذاشتیم و تنها باید نشان می‌دادیم که فوتبال با کیفیتی را ارائه می‌کنیم.

دوست نداریم که نتیجه این بازی بر ما تأثیر بدی داشته باشد

وی با بیان اینکه عملکرد مثبت ما باید در هفته‌های بعد ادامه داشته باشد، افزود: ما دوست نداریم که نتیجه این بازی بر ما تأثیر بدی داشته باشد بلکه تصمیم داریم از بازی با کیفتی که ارائه دادیم انرژی بگیریم و این روند مثبت را در هفته‌های بعد نیز ادامه بدهیم.

لیکنز با اشاره حواشی بازی قبل و اینکه ممکن است در بازی بعدی تراکتور هوادران خود را همراه نداشته باشد، افزود: در توضیح این حواشی باید بگویم که آن عده معدود اصلاً از هواداران تراکتورسازی نبودند و هواداران واقعی تراکتور بی شمار هستند و چنین کارهایی اصلاً در شأن هواداران ما نیست.

نظر شما