شناسهٔ خبر: 32410526 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رييس جمهوري انتصاب فرمانده جديدکل سپاه را تبريک گفت

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رييس جمهوري در پيامي انتصاب سردار سرلشکر پاسدار «حسين سلامي» به سمت فرماندهي کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را تبريک گفت.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، حجت الاسلام و المسلمين «حسن روحاني» در اين پيام تبريک خطاب به سردار سرلشکر پاسدار «حسين سلامي»، انتصاب وي از سوي رهبر معظم انقلاب به سمت فرماندهي کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را که نشان از تعهد، توانمندي و خدمات ارزشمند وي در عرصه‌هاي مختلف از دوران دفاع مقدس تاکنون دارد، تبريک گفت.
وي در اين پيام ابراز اميدواري کرد که در سايه عنايات الهي، با حضور مؤثر سردار سلامي در اين جايگاه مهم و بهره‌گيري هوشمندانه از ظرفيت‌هاي آرماني و مأموريت‌هاي قانوني و نيز توانمندي‌هاي پرسنل انقلابي، خدوم و مردمي سپاه، بيش از پيش شاهد همبستگي و همدلي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران، اقتدار و عزت روزافزون نظام اسلامي در برابر هر نوع تهديد و توطئه دشمنان، و پاسداري از ارزش‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي، در چارچوب قانون اساسي باشيم.
رييس جمهوري همچنين دوام توفيق فرماندهي کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را در اين مسؤوليت و مقطع حساس از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.
روحاني در اين پيام تبريک از تلاش‌هاي دلسوزانه و خدمات سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلي جعفري» در دوران تصدي وي در فرماندهي کل سپاه تقدير کرد.
سيام*3061** 1336
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما