شناسهٔ خبر: 32319552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین:

محموله کمک‌های مردمی قزوین به مناطق سیل زده ارسال شد

قزوین- معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: محموله کمک های مردمی این استان در قالب یک دستگاه کامیون به مناطق سیل زده ارسال شد.

صاحب‌خبر -

داود ارجینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کمک‌های غیر نقدی مردم نوعدوست هر یک روز در میان پس از جمع آوری و تفکیک و بسته بندی مناسب با همکاری رانندگان خیر به استان‌های خوزستان ولرستان ارسال می‌شود ادامه داد: امروز محموله‌ای به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال کمک‌های غیر نقدی مردم نوعدوست استان به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد.

وی عنوان کرد: این کمک‌ها شامل ۳۴ قلم کالا مشتمل بر ست‌های بهداشتی، البسه، مواد شوینده، فرش، پتو و مواد غذایی است که برای کمک به سیل زدگان این استان ارسال شد.

ارجینی با اشاره به ادامه جمع آوری کمک‌های مردمی، گفت: عموم مردم می‌توانند کمک‌های نوع دوستانه خود را از قبیل موادغذایی که زمان مصرف بیش از ۶ ماه دارند، پوشاک نو و اقلام بهداشتی در راستای کمک به هموطنان سیل زده به جمعیت هلال و یا خانه‌های هلال تحویل دهند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان اشاره کرد: مردم نوع دوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمام بانک‌ها واریز کنند، همچنین شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک ملت به نام هلال احمر و ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه و شماره گیری کد دستوری #۱۱۲ ۷۸۰ از دیگر راه‌های واریز کمک‌های نقدی به هموطنان سیل زده است.

نظر شما