شناسهٔ خبر: 32146656 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جبهه جهانی مستضعفین | لینک خبر

دیدار نماینده سازمان ملل با رهبر جنبش انصارالله در صنعا

نماینده سازمان ملل در امور یمن که به صنعاء سفر کرده است با رهبر جنبش انصارالله دیدار و گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش جبهه جهانی مستضعفین، خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره نوشت، محمد عبدالسلام رئیس هیئت ملی یمن در مذاکرات‌های صلح گفت که عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله امروز دوشنبه با مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور یمن دیدار کرد.

وی افزود که دو طرف در این دیدار درباره توافق الحدیده و ضرورت تسریع در اجرای آن به دور از مانع تراشی های کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی تاکید کردند.

به گفته عبدالسلام، رهبر انصارالله و گریفیتس درباره وخیم شدن اوضاع انسانی در یمن بر اثر محاصره ظالمانه و محدودیت‌های شدید علیه مبادلات تجاری بحث و تبادل نظر کردند.

وی اظهار داشت که عبدالملک الحوثی گریفیتس را در جریان ربوده شدن زنان در مناطق اشغالی توسط ائتلاف متجاوز سعودی و افزایش روز افزون این موارد قرار داد و گفت که سازمان ملل و طرف های ذیربط آنگونه که باید این تجاوزهای شدید را محکوم نمی کنند.

به گفته رئیس هیئت ملی یمن، رهبر انصار الله در این دیدار تاکید کرد که سکوت در قبال هدف قرار دادن مستمر کودکان و زنان یمنی از سوی ائتلاف متجاوز سعودی به این ائتلاف کمک می کند تا بر جنایات خود سرپوش گذاشته و آن را علیه ملت یمن ادامه دهد.

در تازه ترین دور جنایت رژیم آل سعود به مدرسه و منازل منطقه سعوان در صنعاء که بیشتر آنها دانش آموز بودند، بیش از ۱۰۰ یمنی شهید و زخمی شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما