شناسهٔ خبر: 32100943 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دعوت عمومي براي پشتيباني از موکب‌هاي سيل‌زدگان

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات: از عموم هموطنان عزيز دعوت مي‌کنيم تا با اهداء کمک‌هاي نقدي خود، پشتيبان اين موکب‌ها باشند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي ستاد بازسازي عتبات عاليات، حسن پلارک در جمع کارکنان اين ستاد افزود: در پي صدور بيانيه سردار قاسم سليماني براي گسيل موکب‌هاي اربعيني به مناطق سيل زده لرستان و خوزستان، هم اکنون تعدادي از اين موکب‌ها در مناطق تعيين شده مستقر و خدمات دهي خود را آغاز کرده و تعداد ديگري نيز در حال اعزام هستند.
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات با اعلام خبر آغاز خدمات دهي موکب‌هاي اربعيني در مناطق سيل‌زده خوزستان و لرستان گفت: از عموم هموطنان عزيز دعوت مي‌کنيم تا با اهداء کمک‌هاي نقدي خود، پشتيبان اين موکب‌ها باشند.
وي با بيان اينکه تجربه و نيت خالصانه خادمان و مديران موکب‌ها پشتوانه خوبي براي بهره‌گيري از اين ظرفيت در شرايط بحراني است، گفت: از آنجا که اين مأموريت در پي شرايط اضطراري و غيرقابل پيش‌بيني شده به موکب‌ها سپرده شده است، نيازمند پشتيباني مردمي هستيم.
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات با بيان اينکه هموطنان عزيز مي‌توانند با شماره‌گيري کد ستاره دويست و سي و سه مربع (#233*) و گزينه اربعين کمک‌هاي خود را به موکب‌هاي مستقر در مناطق سيل زده اهداء کنند افزود: اين موکب‌ها يک ماه در مناطق سيل زده خوزستان و لرستان به هموطنان سيل زده خدمات خواهند داد.
پلارک گفت: اگرچه از روز‌هاي آغازين بحران سيل، هموطنان عزيز کمک‌هاي خود را به مناطق سيل زده فرستاده اند، اما به اذعان مسئولان از ديروز و در پي صدور بيانيه سردار سليماني، شاهد موج جديدي از کمک‌هاي مردمي هستيم که نشان دهنده اعتماد عمومي به موکب‌هاي اربعين و خادمان اهل بيت عليهم السلام است.
وي با بيان اينکه قرارگاه شبانه روزي به منظور مديريت و هماهنگي بين موکب‌ها و دستگاه‌هاي مختلف در ستاد بازسازي عتبات عاليات تشکيل شده است، يادآور شد: پس از زلزله ويرانگر سال 96 کرمانشاه نيز موکب‌هاي اربعين در مناطق زلزله زده مستقر و با طبخ غذاي گرم و توزيع ميان وعده به هموطنان خدمات ارائه کردند.

نظر شما