شناسهٔ خبر: 32081373 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رضوانی با مهر مطرح کرد:

تکذیب ادعای مدیرعامل شرکت تجهیز/ مگر می شود شنا استخر را نخواهد؟

رئیس فدراسیون شنا صحبت‌های مدیریت شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی را تکذیب کرد و گفت: مگر می‌شود مشتاق استفاده از استخر آزادی نباشیم درحالی‌که از ۵۰ سال پیش شناگران در آن فعالیت داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، پس از انتشار اخباری مبنی بر تصمیم مدیریت مجموعه ورزشی آزادی برای واگذاری استخر این مجموعه به بخش خصوصی و همچنین خبر تعطیلی استخر قهرمانی تا اطلاع ثانوی، مدیریت شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی ادعا کرد که قرار نیست استخر آزادی به بخش خصوصی واگذار شود و به دلیل مشتاق نبودن فدراسیون شنا، این استخر به فدراسیون نجات غریق تعلق خواهد گرفت.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا صبح امروز جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان در همین راستا برگزار کرد.

رئیس فدراسیون شنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره حواشی رخ داده و صحبت‌های حسن کریمی، مدیریت شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی گفت: به شدت این صحبت‌ها را تکذیب می‌کنم. مگر فدراسیون شنا می‌تواند برای داشتن استخر آزادی راغب نباشد؟ این استخر، خانه شنا است و از بدو تأسیس تا به امروز شناگران حدود ۵۰ سال در آن تمرین کرده‌اند. شناگران خاک آنجا را خورده‌اند و این استخر برای قهرمانی ساخته شده است. این صحبت‌ها تنها برای شلوغ کردن ماجرا است.

رضوانی در ادامه تأکید کرد: اگر قرار بر این صحبت‌ها باشد که فدراسیون شنا مشتاق استفاده از استخر نیست، حتماً نامه‌هایی که قبل از عید به داورزنی ارسال کرده‌ام را منتشر خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است این استخر به فدراسیون نجات غریق تعلق یابد یا خیر؟ گفت: نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی رخ بدهد. در حال حاضر بحث نجات غریق را مطرح کرده‌اند. استخر آزادی برای فعالیت‌های شنا، شیرجه و واترپلو است، نه نجات غریق! این استخر برای شنا است و به فدراسیون تعلق دارد؛ نه به شخص خاصی. فدراسیون نجات غریق در بحث همگانی در حال فعالیت است اما فدراسیون شنا در بُعد قهرمانی کار می‌کند و استخر آزادی نیز ماهیت قهرمانی دارد.

رئیس فدراسیون شنا درباره جلسه‌اش با وزیر ورزش و جوانان افزود: نظر مسئولان رده‌بالای ورزش نیز در این موضوع مثبت است و آنها نیز بر این باور هستند که استخر آزادی باید در اختیار فدراسیون شنا قرار گیرد. حال باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد.

نظر شما