شناسهٔ خبر: 32002036 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

شرایط نامساعد جوی، شماری از پرواز‌های داخلی را لغو کرد

بارش‎های شدید و شرایط نامساعد جوی برخی از پرواز‌های داخلی همچون پرواز ایلام- مشهد و بالعکس و تهران- سنندج را لغو کرده است، بر این اساس شرکت فرودگاه‌های کشور در اطلاعیه‌ای از مسافران خواست پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها وضعیت پروازی خود را پیگیری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، بهار ۱۳۹۸ با بارش‌های سنگین و شرایط نامساعد جوی آغاز شد و بسیاری از مسافران نوروزی را غافلگیر کرد. این بارش‌ها با ورود سامانه جدید بارشی از امروز (یکشنبه) دوباره از سرگرفته می‌شود.
شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: براساس اعلام سازمان هواشناسی از اواسط یکشنبه (۱۱ فرودین) تا اواخر دوشنبه (۱۲ فروردین) سامانه بارشی طی ۳۶ ساعت در غرب و جنوب غرب کشور شامل استان‎های کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال وبختیاری و کهگیلویه و بویراحمد موجب بارش باران با شدت قابل ملاحظه و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق خواهد شد.
به این ترتیب مسافران حتما پیش از مراجعه به فرودگاه، از طریق شماره ۱۹۹ در سراسر کشور و شماره‎های ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۱۹ و ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۴ ویژه فرودگاه مهرآباد و شماره‎های ۰۹۶۳۳۰ و ۰۲۱۵۱۰۰۱ ویژه فرودگاه امام خمینی (ره) از وضعیت پرواز خود آگاه شوند.

سیل به زیرساخت فرودگاه‌های کشور آسیب نزد
قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور روز یکشنبه با بیان اینکه ۵۴ فرودگاه زیر نظر ما در کشور فعال هستند، اظهار داشت: همه فرودگاه‌های بین المللی و استانی در ایام نوروز فعال بودند.
«حسین اسفندیاری» افزود: خوشبختانه سیلاب خسارتی به زیرساخت‌های فرودگاه‌های کشور وارد نکرده و تنها فرودگاه‌های گرگان و خرم آباد آسیب دیدند که مشکلات آن‌ها نیز برطرف شد.
وی اظهار داشت: فرودگاه‌های مهرآباد، امام خمینی (ره)، شیراز، مشهد، اصفهان، اهواز، کیش، بندرعباس و تبریز از فعالترین فرودگاه‌های کشور در ایام نوروز هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما