شناسهٔ خبر: 31959165 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

قاسمي در واکنش به سخنان يک مقام امريکايي؛

برايان هوک به بيماري «ايران آزاري» مبتلا است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- سخنگوي وزارت امورخارجه: برايان هوک بايد بداند که در جهان امروز، امريکا ديگر نمي‌تواند به تمامي خواسته‌هاي ضدبشري خود برسد.
به گزارش خبرگزاري آريا، بهرام قاسمي در واکنش به اظهارات برايان هوک مبني بر اينکه آمريکا ديگر اجازه معافيت از تحريم‌هاي عليه ايران را نخواهد داد، گفت: برايان هوک فردي است که به شدت مبتلا به بيماري مزمن «ايران آزاري» است و يکبار ديگر در سخناني سخيف، که نشانگر عدم درک درست او از شرايط جهاني و موقعيت ناپايدار، متزلزل و تنزل يافته آمريکا در سطح جهان است، چون هميشه از سر نابخردي حرف زده و با تکرار احساسات کينه توزانه خود نسبت به مردم ايران، از تلاش دولت متبوع خود در استمرار و افزايش فشار‌هاي تحريمي عليه ملت بزرگ ايران سخن گفته است.
برايان هوک بايد بداند که در جهان امروز، ايالات متحده آمريکا ديگر نمي‌تواند به تمامي خواسته‌هاي شوم و ضدبشري خود برسد و زمان ديکته کردن اميال خودخواهانه اين کشور بر ديگر کشور‌ها سپري شده است.
برايان هوک بايد به بسياري از تحولات بين المللي و آنچه امروز در عرصه جهان مي‌گذرد نگاهي داشته باشد تا به روشني دريابد که تحولات منطقه و جهان در سمت و سويي نيست که ايشان و حاکمان امروز کاخ سفيد آرزوي آن را دارند. آقاي هوک و دولت آمريکا با اين نوع رفتار‌ها و گفتار‌هاي خود قطعا بايد منتظر محکمه‌اي به وسعت جهان در مقابل نگاه تمامي انسان‌هاي آزادي‌خواه و وجدان‌هاي منصف براي پاسخ‌گويي به جنايات ضدبشري خود و تمامي اقدامات کينه ورزانه و خساراتي که به ملت رشيد ايران وارد کرده اند، باشند.

نظر شما