شناسهٔ خبر: 3195015 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گردهمایی بزرگ صنعتگران در و پنجره در تهران

ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره ایران، سوم تا ششم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در این رویداد بزرگ، آخرین پیشرفت‌های این صنعت به نمایش گذاشته می‌شود و صنعتگران این حوزه نیز ضمن تبادل اطلاعات صنعت در و پنجره، بانوین ترین و جدیدترین تکنولوژی‌ها و تولیدات این حوزه آشنا خواهند شد.

ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره ایران، سوم تا ششم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود و در آن 470 شرکت از جمهوری اسلامی ایران و 8 کشور خارجی، جدیدترین تولیدات ، تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت در و پنچره ، سیستم های کنترل ترددی و دیگر صنایع وابسته را عرضه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

در این نمایشگاه، شرکت‌هایی از کشورهای ترکیه ، چین، اسپانیا ، هنگ کنگ، ایتالیا، امارات ، آلمان و تایوان درکنار شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشورمان، انواع محصولات و خدمات خودشان را ارائه می‌کنند.

تعداد شرکت های خارجی از 47 شرکت پارسال، امسال با حدود 30 درصد افزایش به 70 شرکت رسیده است و از نظر متراژ نیز بخش خارجی این نمایشگاه، امسال 150 درصد رشد نشان می دهد.

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 47 هزار متر مربع ، در 13 سالن نمایشگاهی و در پنج گروه اصلی؛ گروه پروفیل یو پی وی سی، گروه در و پنجره یو پی وی سی، گروه ماشین آلات و تجهیزات، گروه در و پنجره آلومینیومی و گروه یراق آلات، شیشه پنجره و نشریات تخصصی و به صورت تفکیکی برگزار می شود.

معرفي ظرفيت‌هاي بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات مربوط به در و پنجره ، شناسایی و معرفي مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود، ایجاد زمینه های سرمایه گذاری ، آشنایی با نوآوری ها و پیشرفت‌های صنعت در و پنجره ، ایجاد فضای رقابتی ، ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگاه ، اشتغالزایی، یافتن بازارهای صادراتی و افزایش صادرات ؛ مهمترین اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است .

در این نمایشگاه انواع در و پنجره های ساختمانی، اداری، صنعتی، بیمارستانی ، ماشین الات و ابزار تولید ، مونتاژ و خط تولید در و پنجره، سیستم های تولید رباتیک ، سیستم های اتوماسیون صنعتی، درهای گردان، درهای اتوماتیک، انواع تجهیزات و سیستم های دربازکن اتوماتیک، سیستم های کنترل از راه دور، سیستم های هوشمند ورود و خروج، سیستم های کنترل ورود و خروج، انواع دربازکن های ساده و تصویری، کرکره های فروشگاهی و صنعتی، دستی و اتوماتیک، انواع یراق آلات و دستگیره در و پنجره، قفل های الکتریکی و ساده ، انواع شیشه های مخصوص در و پنجره، سیستم های آب بندی و گیرنده آلودگی های صوتی و دیگر صنایع وابسته به نمایش گذاشته می‌شود.

برگزاری یک همایش و هشت کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف مربوط به صنعت تولید در و پنجره از دیگر برنامه های جانبی ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است.

قرار است چهار هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای منطقه با حضور در این نمایشگاه ، ضمن بازدید از غرفه و سالن های نمایشگاهی، برای عقد قرارداد با بنگاهای اقتصادی ، تولید کنندگان و صاحبان صنایع در و پنجره ایرانی ، وارد مذاکره شوند.

ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته ، از سوم تا ششم  بهمن ماه از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

نظر شما