شناسهٔ خبر: 31890114 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئيس سازمان مديريت بحران کشور خبر داد؛

پرداختِ تسهيلات به سيل زدگان مازندراني از 3 فروردين

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- رئيس سازمان مديريت بحران کشور گفت: پرداخت تسهيلات به سيل زدگان مازندراني از 3فروردين آغاز مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، اسماعيل نجار رئيس سازمان مديريت بحران کشور در ساري گفت: سيلاب در 9شهرستان مازندران به حدود 6هزار و 200واحد مسکوني روستايي و شهري آسيب زد که در حال بررسي نهايي ميزان آسيب‌ها هستيم.
وي با بيان اينکه حجم آب در مناطق سيل زده بشدت فروکش کرده است، افزود: مشکل قطع برق، آب آشاميدني و گاز مناطق سيل زده کاملا رفع شده است، اما در برخي مناطق بصورت خيلي محدود مشکل وجود دارد.
رئيس سازمان مديريت بحران کشور گفت: اصلاح راه‌هاي کوهستاني مناطق هزارجريب بهشهر و نکا که در جريان سيلاب اخير آسيب ديدند به علت ريزش‌هاي دائمي هنوز با مشکل مواجه است.
نجار با بيان اينکه راه‌هاي فرعي به روستا‌هاي گرفتار در سيلاب ميسر شده است افزود: پيمانکار براي اصلاح و ترميم بازسازي اين راه‌ها مشخص شده است که پس از امن شدن منطقه کار را آغاز مي‌کند.
وي گفت: بر اساس مجوز‌هايي که گرفته شد بنياد مسکن انقلاب اسلامي از فردا سوم فروردين به تکميل فرم‌ها و در اختيار دادن تسهيلات بلاعوض و کمک‌ها به سيل زدگان اقدام مي‌کند.
رئيس سازمان مديريت بحران کشور با قدرداني از مردم در کمک رساني گفت: با کمک مردم آب‌هاي زيادي به دريا هدايت شد که اگر اين کار‌ها انجام نمي‌شد خسارت سيل دوچندان بود.

نظر شما