شناسهٔ خبر: 31816401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

فرمانده قرارگاه راهیان نور ناجا:

شرافت ایرانی و امنیت پایدار را مدیون شهدا هستیم

حوزه/ نیروی انتظامی با درک درست از ارزش‌ها و اهمیت راهیان نور و در جهت استفاده کارکنان نیروی انتظامی، دانشجویان و دانش آموزان از زیارت بامعرفت برنامه‌های فرهنگی را در اولویت خود قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، سردار فتحی زاده، معاون هماهنگ‌کننده ناجا، شامگاه یک‌شنبه در جشنواره ره‌آورد سرزمین نور، ضمن قدردانی از خانواده معظم شهدا و متصدیان راهیان نور، اظهار کرد: بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس نشان‌دهنده آزادی و آزادگی است.

وی افزود: با حضور در مشهد شهدای دفاع مقدس حس تازگی و طراوت و امید به آینده در انسان موج می‌زند.

سردار فتحی زاده، دفاع مقدس و دستاوردهای رزمندگان اسلام در جبهه حق علیه باطل را عامل افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی استقلال، عزت، شرف ایرانی و امنیت پایدار خود را مدیون شهدا هستیم.

وی افزود: اگر امروزه ما ترسی از استکبار جهانی نداریم و در مقابل، دشمنان نظام اسلامی، از ملت و دولت جمهوری اسلامی می‌ترسد به‌واسطه قدرتی است که از دفاع مقدس نصیب ما شده است.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا، در ادامه به تشریح فعالیت‌های نیروی انتظامی در راهیان نور پرداخت و بیان کرد: نیروی انتظامی با درک درست از ارزش‌ها و اهمیت راهیان نور و در جهت استفاده کارکنان نیروی انتظامی، دانشجویان و دانش آموزان از زیارت بامعرفت برنامه‌های فرهنگی را در اولویت خود قرار داده است.

وی با اشاره به حضور دانش‌آموزان در ایام سال در مناطق عملیاتی جنوب، گفت: دانش آموزان مدارس دو واحد درسی خود را در یادمان‌ها و آشنایی با رشادت‌ها و ایثارگری‌های دفاع مقدس می‌گذرانند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور ناجا، با بیان اینکه بخش‌های مختلف کارکنان نیروی انتظامی در راهیان نور شرکت می‌کنند، عنوان داشت: مدیریت ۴ یادمان بر عهده نیروی انتظامی است.

وی در پایان با تأکید بر تأمین امنیت زائرین راهیان نور توسط فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: تأمین نظم و امنیت زائرین بر عهده نیروی انتظامی است که از شهرهای مبدأ تا مقصد امنیت را برقرار کرده است.

 

انتهای پیام./

نظر شما