شناسهٔ خبر: 31741791 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

با حکم رهبر معظم انقلاب؛

انتصاب نماينده ولي فقيه و امام جمعه جديد همدان

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- رهبر انقلاب در حکمي حجت‌الاسلام حبيب‌الله شعباني موثقي را به‌عنوان نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر همدان منصوب کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، رهبر معظم انقلاب اسلامي در حکمي حجت‌الاسلام حبيب‌الله شعباني موثقي را به‌عنوان نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر همدان منصوب کردند.
متن حکم رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
جناب حجت‌الاسلام آقاي حبيب‌الله شعباني موثقي دامت‌افاضاته
اکنون با پايان يافتن مسئوليت جناب حجت‌الاسلام آقاي حاج شيخ محمّد طه‌محمّدي دامت‌توفيقاته و با تشکر فراوان از فعاليت‌هاي علمي و اجتماعي ايشان در دوران آن مسئوليت خطير، جنابعالي را به امامت جمعه‌ي همدان و نمايندگي خود در آن استان منصوب ميکنم. همدان در شمار پيشروان حرکت انقلابي و مفتخر به تقديم چهره‌هاي برجسته‌ي جهاد و شهادت و نيز شخصيت‌هاي عاليقدر علم و عرفان است. انتظار ميرود با همه‌ي توان در خدمت حرکت ديني و انقلابي آن خطه تلاش نمائيد. با علماي ديني و فرزانگان دانشگاهي و فعالان عرصه‌هاي اجتماعي همکاري و از جوانان مؤمن و انقلابي پشتيباني کنيد. سلوک مردمي با همه‌ي قشر‌ها بويژه جوانان و تکريم خانواده‌هاي شهيدان و ايثارگران را ممشاي هميشگي خود قرار دهيد و از فضل و تقوا و بصيرت که بحمدالله از آن برخورداريد محتواي خطبه‌هاي جمعه را غنا ببخشيد.
توفيق جنابعالي را از خداوند متعال مسألت ميکنم.

والسلام عليکم و رحمة الله
سيّد علي خامنه‌اي
22 اسفند 1397

نظر شما