شناسهٔ خبر: 31586845 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

شهاب حسيني به «شکرستان» مي رود!

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- فصل جديد انيميشن «شکرستان» با روايت شهاب حسيني براي پخش در ايام نوروز 98 در مرکز صبا در حال آماده‌سازي است.
به گزارش آريا، فصل جديد انيميشن «شکرستان» به تهيه‌کنندگي مسعود صفوي اين روزها در مرکز صبا در حال آماده سازي است.
روايت فصل جديد اين انيميشن را شهاب حسيني بر عهده دارد که اين روزها در حال ضبط آن است.
پيش از اين محمدرحيم ليواني رئيس مرکز پويانمايي صبا بيان کرده بود: فصل جديد «شکرستان» قرار است در 100 قسمت ساخته شود و زير نظر گروه نويسندگان در حال نگارش است. وي درباره فصل جديد ضمن اشاره به کارگرداني هژير ضيايي و تهيه‌کنندگي مسعود صفوي ابراز اميدواري کرده بود اين مجموعه تا نوروز 98 آماده پخش شود.
مسعود صفوي درباره آخرين وضعيت اين پروژه گفت: 13 قسمت از فصل جديد اين مجموعه با روايت شهاب حسيني براي پخش در ايام نوروز 98 در دست آماده‌سازي است و از روز اول فروردين از شبکه نسيم روي آنتن خواهد رفت.
وي افزود: قرار است اين مجموعه در شب‌هاي نوروز، ساعت 21:15 از شبکه «نسيم» روي آنتن برود.
صفوي درباره ادامه حضور شهاب حسيني در اين مجموعه به‌عنوان راوي، پس از اتمام پخش قسمت‌هاي نوروزي هم گفت: فعلاً همکاري در اين 13 قسمت خواهد بود و بعد از آن براي ادامه همکاري مذاکره خواهيم داشت.
مجموعه انيميشن «شکرستان» پيش از اين با صداپيشگي زنده‌ياد مرتضي احمدي توليد مي‌شد.
شهاب حسيني که با اجراي برنامه تلويزيوني «اکسيژن» فعاليت حرفه‌اي در دنياي تصوير را آغاز کرد و بعدها با حضور در سريال‌هايي همچون «پس از باران» و «پليس جوان» چهره شد، در سال‌هاي اخير يکي از چهره‌هاي مطرح سينما بوده و کمتر در قاب تلويزيون حضور داشت. «شوق پرواز» شاخص‌ترين حضور متأخر شهاب حسيني در تلويزيون محسوب مي‌شود.
سريال «سرزمين کهن» ساخته کمال تبريزي هم که شهاب حسيني در بخش‌هايي از آن حضور داشت، به جهت برخي حواشي از ادامه پخش بازماند.
حسيني پيش از اين به‌عنوان راوي با آثاري همچون مستند «کربلا جغرافياي يک تاريخ» به کارگرداني داريوش ياري و نيز آيتم قرائت وصيت‌نامه شهدا در برنامه سحرگاهي شبکه يک همکاري داشته است.

نظر شما