شناسهٔ خبر: 31550214 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

برگزاری ۳ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در تهران

صاحب‌خبر -
۳ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مجموعه چهل‌سرای مصلی بزرگ امام خمینی و همچنین بوستان های ولایت و خاوران شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت صنعت، معدن و تجارت، ​در نمایشگاه فروش بهاره در مصلی بزرگ امام خمینی که امروز (۱۴ اسفند) گشایش می یابد، تمامی ملزومات و نیاز‌های شهروندان برای روز‌های پایانی سال و عید نوروز یکجا ارائه و با تخفیف در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

نمایشگاه امسال با شعار «با تعصب به دنبال کالای ایرانی بگردیم» و با حضور و مشارکت بیش از ۵۷۰ غرفه‌دار و تولید‌کننده داخلی در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی دایر می‌شود.

همه کالا‌ها و اجناس عرضه‌شده در نمایشگاه فروش بهاره که با هدف حمایت از تولید داخلی و تامین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان در ایام پایانی سال برگزار می‌شود، با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی به فروش می‌رسد.

همزمان با برپایی نمایشگاه فروش بهاره، محصولات و کالا‌های مختلف از جمله انواع لوازم آشپزخانه، لوازم منزل، چراغ‌های تزئینی، پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه، کیف وکفش، کالای خرازی، فرش، قالی و قالیچه، شال و روسری، شیرینی و شکلات، حبوبات، آجیل و خشکبار و سوغات شهرستان‌ها عرضه می‌شود.

در این نمایشگاه همچنین مواد غذایی، مواد شوینده و دیگر ملزومات مرتبط به آغاز سال نو عرضه و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

تلاش‌های بسیاری شده تا این نمایشگاه، تفاوت‌های محتوایی و کیفی، هم از نظر تنوع و تخفیف اجناس و هم طراحی غرفه‌ها برای نخستین بار در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در مقایسه با دوره‌های قبل داشته باشد.

در حاشیه این نمایشگاه و برای رفاه حال شهروندان، ​امکاناتی همچون پارکینگ، محل بازی و سرگرمی بچه‌ها و محل استراحت برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.نمایشگاه فروش بهاره (حمایت از کالای ایرانی) تا ۲۸ اسفند از ساعت ۱۱ تا ۲۱ و روز جمعه از ساعت ۱۳ تا۲۱ پذیرای شهروندان خواهد بود.

همچنین ابراهیم درستی نایب رئیس اتاق اصناف تهران در گفتگو با فارس گفت: به غیر از مصلی،دو نمایشگاه بهاره دیگر در بوستان های ولایت و خاوران هم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فروش فوق‌العاده اصناف تحت نظر اتحادیه‌ها انجام می‌شود و بازرسی‌های لازم بر روی این فرآیند انجام خواهد شد، بیان داشت: معمولا در فروش‌های فوق‌العاده ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف اعمال می‌شود.

وی گفت: عرضه کالاهای اساسی در نمایشگاه براساس قیمت مصوب خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما