شناسهٔ خبر: 3150869 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

حزب الله با صدور بیانیه ای خبر شهادت رزمندگانش را تایید کرد؛

شهادت «جهاد مغنیه» و 6 نیروی دیگر حزب‌الله (+اسامی شهدا)

منبع: خبرگزاری فارس

دقایقی پیش خبرگزاری رویترز مدعی شد که در حمله بالگردهای صهیونیست به «القنیطره» 6 نیروی ایرانی نیز شهید شده‌اند. این درحالی است که بلافاصله به نقل از پایگاه خبری النهار نزدیک به 14 مارس هم اعلام شد، در این حمله هوایی، «جهاد مغنیه» پسر کوچک عماد مغنیه نیز به شهادت رسیده است.

صاحب‌خبر -
شهادت «جهاد مغنیه» و 6 نیروی دیگر حزب‌الله (+اسامی شهدا)
گروه بین الملل، دقایقی پیش خبرگزاری رویترز مدعی شد که در حمله بالگردهای صهیونیست به «القنیطره» 6 نیروی ایرانی نیز شهید شده‌اند. این درحالی است که بلافاصله به نقل از پایگاه خبری النهار نزدیک به 14 مارس هم اعلام شد، در این حمله هوایی، «جهاد مغنیه» پسر کوچک عماد مغنیه نیز به شهادت رسیده است.

به گزارش بولتن نیوز ، دقایقی قبل همچنین شبکه تلویزیونی المیادین لبنان نیز خبر داد که «جهاد مغنیه» پسر عمادمغنیه فرمانده سرشناس سابق حزب الله در این حمله هوایی به شهادت رسیده است و در ساعات اخیر بسیاری دیگر از خبرگزاری های بین المللی نیز این خبر را تایید کردند.

ساعتی پیش، منابع رسانه‌ای لبنان ازجمله تلویزیون الجدید و وبگاه خبری «الحدث نیوز» مدعی شدند که در جریان این حمله هوایی یک کاروان حزب الله هدف قرار گرفته و یکی از رزمندگان مقاومت به نام «محمد عیسی» به شهادت رسید.

شبکه خبری «المیادین» بعدازظهر امروز به نقل از یک منبع «ویژه» اعلام کرد که یک بالگرد اسرائیلی، روز یکشنبه، دو موشک به نقطه‌ای در جنوب سوریه شلیک کرد. این بالگرد رژیم صهیونیستی نقطه‌ای در شهرک «مزرعة الامل» در منطقه قنیطره در جنوب سوریه را هدف قرار داد.

حزب‌الله: به حمله صهیونیست‌ها پاسخ می‌دهیم


حزب‌الله لبنان اعلام کرد که با روش و مقیاسی که فعلاً پرده از آن بر نمی‌دارد، به حمله امروز بالگرد رژیم صهیونیستی و کشته شدن فرزند عماد مغنیه پاسخ می‌دهد.

شهادت «جهاد مغنیه» و 6 نیروی دیگر حزب‌الله (+اسامی شهدا)

به گزارش  بولتن نیوز به نقل از «اسرائیل نیوزفید»، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که با روش و مقیاسی که فعلاً پرده از آن بر نمی‌دارد، به حمله امروز بالگرد رژیم صهیونیستی و کشته شدن فرزند عماد مغنیه پاسخ می‌دهد.

امروز یک بالگرد رژیم صهیونیستی دو فروند موشک به منطقه «قنیطره» در خاک سوریه شلیک کرد و تعدادی از افراد حاضر در منطقه را مورد هدف قرار داد.

حزب‌الله از شهادت رزمندگانش در حمله هوایی «قنیطره» خبر داد

اندکی پس از تایید این خبر، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای خبر هدف قرارگرفتن گروهی از رزمندگان مقاومت در منطقه «قنیطره» سوریه را تایید کرد و افزود: گروهی از مجاهدان حزب الله در جریان بازدید میدانی در شهرک «مزرعة الامل» قنیطره سوریه مورد هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

به گزارش  بولتن نیوز به نقل از وبگاه خبری تلویزیون «المنار» در ادامه بیانیه حزب الله آمده است: شماری از برادران مجاهد در جریان حمله هوایی (عصر امروز) رژیم صهیونیستی به منطقه قنیطره سوریه به شهادت رسیده و بزودی نام آنها پس از ابلاغ به خانواده‌های شریفشان اعلام خواهد شد.

رسانه‌های عربی نام شهدای حمله بالگردهای صهیونیستی به شهرک قنیطره سوریه را بدین شرح شهادت «جهاد مغنیه» و 6 نیروی دیگر حزب‌الله (+اسامی شهدا)اعلام کردند: شهید جهاد عماد مغنیة، شهید محمد عیسى، شهید أبو علی رضا، شهید مهدی الموسوی، شهید علی فؤاد حسن، شهید حسین حسن و شهید علی الطباطبایی.

صهیونیست‌ها می‌گویند که جهاد مغنیه و همراهانش در حال نصب سکوی پرتاب موشک در این منطقه بوده‌اند.

ساعتی قبل از انتشار بیانیه حزب الله، منابع رسانه‌ای لبنان از جمله تلویزیون الجدید و وبگاه خبری «الحدث نیوز» مدعی شدند که در جریان این حمله هوایی یک کاروان حزب الله هدف قرار گرفته و یکی از رزمندگان مقاومت به نام «محمد عیسی» به شهادت رسید.

از طرفی خبرگزاری رویترز مدعی شد که در حمله بالگردهای صهیونیست به «القنیطره» 6  نیروی ایرانی نیز کشته شده‌اند.

از طرفی دیگر پایگاه خبری النهار نزدیک به 14 مارس هم ادعا کرده که در این حمله هوایی «جهاد مغنیه» پسر کوچک شهید عماد مغنیه نیز به شهادت رسیده است.

شبکه خبری «المیادین» بعد از ظهر امروز به نقل از یک منبع «ویژه» اعلام کرد که یک بالگرد اسرائیلی، روز یکشنبه، دو موشک به نقطه‌ای در جنوب سوریه شلیک کرد. این بالگردرژیم صهیونیستی نقطه‌ای در شهرک «مزرعة الامل» در منطقه قنیطره در جنوب سوریه را هدف قرار داد.

شهادت «جهاد مغنیه» و 6 نیروی دیگر حزب‌الله (+اسامی شهدا)

گزارش‌های خبری در رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این خبر، اعلام کردند که وضعیت در جولان (اشغالی) در جنوب سوریه، متشنج گزارش شده است.

***یک فرمانده ایرانی از حملات اسرائیل در سوریه جان سالم به در برد
رویترز مدعی شده بود در این حمله تعدادی ایرانی نیز حضور داشته اند و در اثر این حمله به شهادت رسیده اند.الجزیره قطر اما مدعی است که یکی از فرماندهان ارشد نظامی ایران ، از این حمله نجات یافته است .

پرواز جنگنده های اسرائیلی در آسمان لبنان‎
 به نقل از العربیه ، جنگنده های رژیم غاصب قدس ، بر فراز مناطق مرزی لبنان در حال پرواز هستند.‎
این جنگنده ها در مناطق مرزی لبنان از جمله مزارع شبعا و کفر شوبا مشغول گشت زنی هستند.همچنین در واکنش به حمله اسرائیل به خاک سوریه ، نیروهای حزب الله در مناطق مرزی با فلسطین اشغالی در حالت آماده باش هستند و حضور و تعداد این نیروها ، به شدت افزایش یافته است.‎
منابع خبری مدعی شده اند جنگنده های رژیم غاصب قدس ، بر فراز بلندی های اشغالی جولان در مرز سوریه در حال پرواز هستند.‎

تحرکات غیرعادی صهیونیستها در مرز لبنان

شهادت «جهاد مغنیه» و 6 نیروی دیگر حزب‌الله (+اسامی شهدا)نیروهای رژیم اشغالگر تحرکاتی غیرعادی را در مواضع خود نزدیک مناطق آزاد شده، و در طول جبهه مزارع شبعای اشغالی آغاز کرده اند.
خبرنگار العالم همچنین خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی پروازهای شناسایی خود را بر فراز مزارع شبعا و جولان اشغالی افزایش داده است.
در مقابل نیروهای ارتش لبنان نیز در طول مناطق مرزی این کشور با فلسطین اشغالی، به حالت آماده باش در آمدند. نیروهای سازمان ملل نیز اوضاع را زیر نظر دارند.
حزب الله لبنان شامگاه یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: گروهی از نیروهای مجاهد حزب الله هنگام بازدید از شهر "مزرعه الامل" در منطقه "قنیطره"، هدف حمله موشکی بالگرد دشمن صهیونیستی قرار گرفتند.
حزب الله لبنان تأکید کرد که در این حمله دشمن صهیونیستی، چند تن از نیروهای مجاهد حزب الله به شهادت رسیدند که اسامی آنان پس از اطلاع این موضوع به خانواده هایشان، اعلام می شود.

نظر شما