شناسهٔ خبر: 3144136 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

بازگشت سي و دومين ناوگروه نيروي دريايي ارتش از آبهاي آزاد

سي و دومين ناوگروه نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، از ماموريت تامين امنيت خطوط کشتيراني ايران در آبهاي آزاد به ميهن بازگشت.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، سي و دومين ناوگروه نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، امروز از ماموريت تامين امنيت خطوط کشتيراني ايران در آبهاي آزاد به ميهن بازگشت.
اين ناوگروه متشکل از ناوشکن جماران و ناولجستيکي بوشهر بود که 80 روز در آبهاي درياي عمان، شمال اقيانوس هند، خليج عدن، تنگه باب المندب و درياي سرخ دريانوردي کردند.
امير دريادار حبيب‌الله سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در مراسم استقبال از اين ناوگروه در اسکله منطقه يکم نيروي دريايي ارتش در بندرعباس گفت: اين ناوگروه توانست در اين ماموريت با حضور فعال از درياي عمان تا درياي سرخ و 5 درگيري با دزدان دريايي و نجات 5 کشتي تجاري و نفتکش ايران، امنيت کشتي هاي تجاري و نفتکش ايراني و خارجي را تامين کند.
امير موسوي جانشين فرمانده کل ارتش نيز در اين مراسم گفت: حضور ناوگروه هاي نيروي راهبردي ارتش جمهوري اسلامي ايران در آب هاي آزاد با علم و فناوري هاي بومي شده با وجود همه تحريم هاي اقتصادي دشمنان، نشان برافراشته شدن پرچم اقتدار، علم و قدرت نظامي جمهوري اسلامي ايران در آب هاي بين المللي است.

نظر شما