شناسهٔ خبر: 3141051 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تریبون | لینک خبر

هراس اسرائیل از اظهارات اخیر حسن نصرالله

منبع: خبرگزاری قدس

خبر بد از این تهدیدات این است که ارتش اسراییل می داند که جنگ آینده با حزب الله لبنان کاملا با جنگ های سابق متفاوت خواهد بود و تهدیدات نصرالله به دور از واقعیت نیست.

صاحب‌خبر -

15190-63011-8587802089649123774-thumbCA87RV0B

خبر بد از این تهدیدات این است که ارتش اسراییل می داند که جنگ آینده با حزب الله لبنان کاملا با جنگ های سابق متفاوت خواهد بود و تهدیدات نصرالله به دور از واقعیت نیست.

یک منبع امنیتی ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به مصاحبه اخیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان نوشت: سازمان های امنیتی ارتش اسراییل خود را برای جنگی در منطقه شمالی آماده می کند، جنگی که با جنگ های سابق این ارتش متفاوت است.

روزنامه معاریو همچنین نوشت: اسراییل در این جنگ مجبور خواهد شد شهرک های مناطق شمالی را تخلیه کند. سامانه دفاعی گنبد آهنین نیز قادر نخواهد بود مانند جنگ اخیر در غزه، امنیت شهرک‌ها را تامین کند و موشک های حزب الله لبنان را مهار کند.

معاریو تاکید کرد که با این حال حمله هوایی ارتش اسراییل با تهدید مواجه است و مانور زمینی چیزی است که مبارزان حزب الله لبنان مهارت های زیادی در آن کسب کرده و حزب الله بیش از بیش خود را برای جنگ زمینی آماده کرده است.

روزنامه صهیونیستی معاریو درباره تهدیدات دبیر کل حزب الله لبنان نوشت: در این جا دو مسئله مطرح است که یکی برای اسراییل مثبت و نکته دیگر منفی است. نکته مثبت این است که ارتش اسراییل می تواند خود را برای جنگ آینده خود را با حزب الله لبنان آماده کند و از شرایط جنگ آتی باخبر است. اما خبر بد دراینباره این است که ارتش اسراییل می داند که جنگ آینده با حزب الله لبنان کاملا با جنگ های سابق متفاوت خواهد بود، و تهدیدات نصرالله به دور از واقعیت نیست.

این روزنامه صهیونیستی در پایان تاکید کرد که مقامات امنیتی این رژیم یقین دارند که هزینه ها وخسارت اقتصادی جنگ آینده اسراییل با حزب الله لبنان، سه برابر جنگ اخیر علیه ارتش نوار غزه خواهد بود.

گفتنی است که «سید حسن نصرالله» در گفت‌وگوی مشروح و سه ساعته با شبکه خبری المیادین در خصوص مسائل مختلف منطقه با اشاره به  توانمندی‌های حزب الله اعلام کرد که موشک‌های فاتح ۱۱۰ از سال ۲۰۰۶ در اختیار حزب‌الله است و صهیونیستها نمی توانند تصور کنند که چه تسلیحاتی در اختیار حزب الله است.

 

نظر شما