شناسهٔ خبر: 31324985 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

تقسیم امتیازات در دربی خوزستان/ اولین باخت فولاد با قطبی در روز پیروزی پیکان و پدیده

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با پیروزی تیم‌های پیکان تهران، نساجی مازندران، پدیده شهرخودرو و تساوی دو تیم خوزستانی پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه) با انجام سه دیدار به صورت همزمان در سه شهر مشهد مقدس، قائمشهر و تبریز پیگیری شد که در پایان این مسابقات تیم‌های پدیده شهرخودرو، نساجی و پیکان موفق شدند از سد حریفان خود بگذرند.

 

نتایج کامل این مسابقات به شرح زیر است:

 

* پدیده شهرخودرو ۲ - سپیدرود رشت صفر

گل‌ها: یونس شاکری (۳۸ و ۴۰)

داور: علی صفایی

 

شاگردان یحیی گل‌محمدی با پیروزی در این مسابقه ۳۸ امتیازی شدند و بالاتر از پرسپولیس،‌ در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفتند.

 

* نساجی مازندران ۲ - فولاد خوزستان صفر

گل‌ها: مهرداد عبدی (۳۴) و جرج ولسیانی (۷۲ - پنالتی)

داور: پیام حیدری

 

مجید جلالی که در نیم‌فصل هدایت تیم نساجی را بر عهده گرفت، پس از چهار هفته،‌ در این دیدار به اولین پیروزی خود با سرخپوشان قائمشهری دست یافت و به این ترتیب تیمش با ۲۱ امتیاز به رده نهم جدول صعود کرد. جلالی پیش از حضور در نساجی،‌ هفت شکست پیاپی را نیز با تیم پیکان تجربه کرده بود.

 

* ماشین‌سازی تبریز صفر- پیکان یک

گل: سعید واسعی (۴۴)

داور: شاهو اصلانی

 

تیم پیکان پس از ۹ هفته موفق شد روند ناکامی‌های خود را قطع کند و در لیگ برتر به پیروزی برسد. این پیروزی،‌ اولین برد حسین فرکی با تیمش نیز محسوب می‌شود.

 

در دیگر دیدار امروز، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵ در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی یک - یک به پایان رسید.

 

ایوب کلانتری در دقیقه ۷۷ از روی نقطه پنالتی برای استقلال خوزستان گلزنی کرد و وفا هخامنش در دقیقه ۶۶، تک گل صنعت نفت را به ثمر رساند.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما