شناسهٔ خبر: 31276271 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سردار صفوي: پاکستان بداند که حکومت سعودي پايدار نيست

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - اصفهان- ايرنا - مشاور عالي رهبر معظم انقلاب با اشاره به حمايت سازمان اطلاعاتي پاکستان از تروريست ها گفت: ما با دولت پاکستان همسايه ايم ولي پاکستاني ها بدانند که دولت و حکومت سعودي پايدار نيست.

به گزارش ايرنا، سردار سرلشکر پاسدار سيد يحيي رحيم صفوي روز سه شنبه در چهارمين يادواره شهداي تکواندو کشور در اصفهان گفت: 16 سازمان تحقيقاتي اروپا در سندي به نام `جهان در سال2030` اعلام کرده اند که تا سال2030 کشور آل سعود در جهان وجود ندارد و ايران قدرتمندترين کشور منطقه خواهد بود.
وي با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب افزود: ايشان در اين ديدار از عظمت و حرکت مردم اصفهان در مراسم تشييع بي سابقه شهداي مدافع امنيت تجليل کردند.
مشاور عالي رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: سازمان ملل نيز بواسطه اين عظمت مجبور شد بيانيه اي براي جلوگيري از اين اقدامات تروريستي صادر کند.
وي گفت: اگر شهدا نبودند کشور تجزيه شده بود و اگر شهداي مدافع حرم نبودند امروز تکفيري ها در کشور کشتار مي کردند.
سردار صفوي گفت: حزب الله لبنان، مقاومت اسلامي در سوريه، يمن و بحرين محصول خون شهداست و مردم مظلوم يمن چهار سال زير شديدترين تهاجمات با تاسي به راه شهداي شما، ايستاده و مقاومت مي کنند.
وي ادامه داد: هر بمبي که عربستان بر سر مردم يمن مي اندازد، پنج ميليون دلار هزينه دارد، ترامپ بيش از500 ميليون دلار از عربستان دريافت کرده است تا از اين رژيم حمايت کند.
سردار صفوي گفت: عزت، امنيت و عظمت کشور از برکت خون شهداست و امروز مکتب دفاعي کشور ما به جهان اسلام صادر شده است‌.
وي خاطرنشان کرد: خون پاک شهيدان شما، راه عزت و افتخار و پيشرفت کشور را فراهم کرده و شعله هاي ظلم ستيزي در جهان اسلام و حتي کشورهاي آزادي طلبي مانند ونزوئلا را برافروخته و اين راه را به مردم آموخته است و البته اين مقاومت هزينه هائي هم دارد.
مشاور عالي رهبر معظم انقلاب در امور نظامي افزود: خون شهداي کشور مانند شهداي تکواندو، قدرت ايستادگي در برابر تحريم هاي اقتصادي را آموخته و عزم ما را براي ايستادگي در برابر دشمن جزم کرده است.
وي با بيان اينکه بخشي از مشکلات امروز به مسائل داخلي برمي گردد، افزود: اميدواريم مسوولان کشور با خواندن پيام رهبر معظم انقلاب به مناسبت گام دوم انقلاب، منشور رهبري را بفهمند ولي برخي نمي فهمند، برخي خود را به نفهمي زده اند و برخي هم ممکن است نفوذي دشمن باشند.
وي گفت: ملت ما در 22 بهمن نشان داد که در راه انقلاب ايستاده است و نمود آن در راهپيمايي 22 بهمن باشکوه مردم مشهود بود.
صفوي با اشاره به سخنراني خود در مراسم 22 بهمن زاهدان گفت: مردم زاهدان از همه50 طائفه اين استان با شور و شوق عظيمي در اين راهپيمايي شرکت کرده بودند.
وي يادآور شد: تروريست ها مي خواستند در دهه فجر اقداماتي کنند ولي نيروهاي امنيتي، سپاه و نيروي انتظامي، امنيت کامل را محقق کرده بودند.
مشاور عالي فرمانده کل قوا خاطرنشان کرد: نيروهاي شما مقتدر هستند، البته عمليات انتحاري قابل پيش بيني و پيشگيري نيست و مقابله با آن بسيار سخت است.
سردار صفوي با اشاره به جايگاه شهدا افزود: کشور 36 هزار دانش آموز شهيد و پنج هزار دانشجوي شهيد و از ساير اقشار شهداي بسياري تقديم اسلام کرده است‌.
وي با اشاره به پيشگامي اصفهان در دوران دفاع مقدس افزود: 10 درصد از شهداي کشور متعلق به اصفهان است، اصفهان تنها استاني است که دو لشکر قهرمانش، پايگاه هشتم شکاري و گروه هاي توپخانه ارتش و جهاد سازندگي آن در جنگ خيلي تاثيرگذار بودند‌.
وي اضافه کرد: استان اصفهان قطب فرهنگي و تمدنساز، صنعتي، امنيتي و دفاعي کشور است و اميدواريم مسوولان بيشتر به وضع مردم و مشکلات آنها از جمله مساله آب رسيدگي کنند‌.
وي همچنين در بخش ديگر سخنان خود با بيان خاطراتي از شهداي تکواندوکار اصفهان و تکريم ياد شهيدان ابراهيم نصر، محمد قوچاني و عليرضا خسرويان افزود بسياري از اين چهره ها براي جوانان ناشناخته اند و اميدواريم ساير فدراسيون ها نيز با الگوگيري از اين اقدام زيباي فدراسيون تکواندو زمينه معرفي اين قهرمانان را به مردم فراهم کنند.
وي ادامه داد: از مجموع پنج هزار شهيد ورزشکار کشور، يکهزار و200 شهيد متعلق به اصفهان است و از اين تعداد يکصد نفر سردار و 15 نفر فرمانده شهيد هستند.
به گزارش ايرنا؛ چهارمين يادواره شهداي تکواندو کشور، عصر سه شنبه در سالن اجتماعات نگين نقش جهان سپاهان شهر اصفهان برگزار و در آن از 64 خانواده شهيد تکواندوکار اصفهان تجليل شد.
از جمع500 شهيد تکواندوي کشور 64 شهيد متعلق به استان اصفهان است.
19 شهيد دفاع از حرم در عراق و سوريه و همچنين شهيد سيدابوالفضل موسوي از آران و بيدگل جزو جامعه تکواندوکاران ايران اسلامي محسوب مي شوند.
شهيد موسوي در حادثه تروريستي سيستان و بلوچستان، به جمع ياران شهيدش پيوست.
عوامل گروهک تروريستي به اصطلاح جيش العدل وابسته به گروه القاعده با اقدام کور تروريستي خود در چهارشنبه شب هفته گذشته، يک دستگاه اتوبوس حامل نيروهاي مرزبان نيروي زميني سپاه پاسداران از لشکر امام حسين(ع) اصفهان را منفجر کردند.
در اين حادثه 27 نفر از مدافعان حريم امنيت کشور شهيد و 13 نفر مجروح شدند.
6027/7134/
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما