شناسهٔ خبر: 31268272 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سردار سلامي: انتقام شهدايمان را مي گيريم

صاحب‌خبر -

خبرگزاري آريا- جانشين فرمانده کل سپاه اعلام کرد :قطعا انتقام شهدايمان را مي گيريم.
به گزارش خبرگزاري آريا، سردار حسين سلامي جانشين فرمانده کل سپاه صبح (امروز)سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهداي حادثه تروريستي جاده خاش زاهدان خاطر نشان کرد: اين روز ها رايحه شهادت حافظان حريم امنيت  و نواميس و ملت ايران اسلامي در شهر ها و کوچه هاي کشور پيچيده است.
وي افزود: اين شهادت و اين واقعه بزرگ بعثتي را در قلب ها ايجاد کرد، اين واقعه دوباره روح شهادت را در پيکره ملت ما جاري کرد.
جانشين فرمانده سپاه تاکيد کرد: جامعه ما به واسطه شهادت به بقاء عزتمندانه رسيده است. شهادت منبع عظيم توليد قدرت ما است و به ما عزت مي بخشد و به ما درس مي دهد که بايد براي پيشرفت و پيروزي در راه خدا بايستيم.
سردار سلامي با بيان اينکه اگر قدرت  روح اين شهدا نبود نمي توانستيم در مقابل اين امواج دشمني ايستادگي کنيم، اظهار کرد: بنابراين شهادت نشانه قدرت عظيم نهفته در روح و جان ما است.
وي تصريح کرد: ما همواره به شهادت افتخار مي‌کنيم ‌ ما بدون شهادت ذليل مي شديم. وقتي ملتي مرگ در راه آرمان‌ها را افتخار بداند، شکست نمي خورد و شهادت رمز اصلي تسليم ناپذيري يک ملت است.
سردار سلامي عنوان کرد: نبايد تصور کنيم با شهادت اين عزيزان اتفاق ناگواري صورت گرفته است. شهادت اين عزيزان نشان داد ما همچنان ايستاده ايم و جوانان ما براي حفاظت از مرزها هزاران کيلومتر هجرت مي‌کنند و اين نشانه زيبايي است که همچنان نشان مي دهد پاسداران اين نسل از همان نسل پاسداران فداکار هستند. اين اتفاق نشان داد لشکر 14 امام حسين(ع) هنوز هم همان لشکر خط شکن لحظه هاي سخت نبردهاي سهمگين هستند.
جانشين فرمانده کل سپاه گفت: هم شهدا هم ملت با هم نشان دادند که روح اسلام حياتي قوي در اين جامعه دارد. در ادامه آن حرکت ملت در 22 بهمن ماه که همه فرضيه هاي باطل شياطين را نابود کرد، نشان داد مردم بهتر و عميق تر از گذشته با درک و ايماني آگاهانه موقعيت خطير اسلام و انقلاب را بيش از هر زمان ديگري درک مي‌کنند.
وي ادامه داد: معيار اين حوادث چند تروريست کوچک نيست، بلکه ظهور يک استراتژي و يک تاکتيک خطرناک جهاني است. رزمندگان نيروي زميني سپاه در مقابل مثلث شوم آمريکا رژيم صهيونيستي و عربستان ايستاده اند و کار آنها کار ساده اي نيست و امروز عربستان قلب شرارت در منطقه و جهان است.
سردار سلامي گفت: امروز مرکز ثقل قدرت از دنياي استکبار به دنياي اسلام در حال حابجايي است و جهان آبستن يک حادثه بزرگ به سود اسلام است. وقتي اسلام با پيام هاي آزادي بخش خويش به قدرت مي رسد، در اين حالت قدرت‌هاي ديگر مي دانند  اگر در مقابل اين موج اسلام نايستند بايد از مناطق تحت اشغال خويش عقب بنشينند.  امروز اسلام در حال پيشرفت است و تمام پيروزي ها و دستاوردهاي ما در مقابل انفعال دنياي استکبار به دست آمده است. آنها ضعيف تر شده‌اند و امروز آشفته بازاري در دنياي سياست وجود دارد که موجب درماندگي آنها براي حل کوچکترين مسائل شده است.
جانشين فرمانده کل سپاه تصريح کرد: دشمنان ما امروز به زوال رسيده اند ‌ و آنها هر فکري مي کنند عکس آن اتفاق مي افتد. فکر مي کردند مردم ما در مقابل انقلاب مي ايستند اما آنها نشان دادند هرچه خوبي است مربوط به انقلاب است و هرچه کمبود و کاستي است يا مربوط به دشمن است يا مربوط به ضعف عملکرد ما است. امروز دشمنان از مردم نا اميد شدند.
وي تاکيد کرد: ما ايستاده ايم و شهيدان به ما وفاداري آموختند. ما فرزندان جهاد وشهادتيم. ما دشمنانمان را مي شکنيم و تصميم گرفته ايم اين کار را بکنيم و براي آن برنامه داريم. آل سعود بداند ماندني نيست، من مي دانم هرشب آن‌ها چه کابوس‌هايي در خواب مي بينند. لب‌هايشان خشک شده است . هر روز که مي گذرد شکر مي کنند که يک روز به عمرشان اضافه شد . در انتظار مرگ هستند. بزرگ تر از آن‌ها هم همين طور است . آمريکا هم امروز آشفته است ، اصلا سيماي يک قدرت جهاني را ندارد . او هم قافيه را باخته است، رژيم صهيونيستي هم تقلا مي‌کند با عمليات رواني خود را سر پا نگه دارد.
وي يادآور شد:هدف دشمن اين بود که انقلاب به چهل سالگي نرسد از آن آرزو به اين رسيدند که به جوانان ما تهاجمي ناجوانمردانه بکنند و  اين همه توان دشمن است. شکست دادن قطعي دشمن کار نهايي ما است و صبح پيروزي ما نزديک است. ما طرح هايمان را پياده سازي کرده ‌قطعا انتقام شهدايمان را مي گيريم البته دشمن آنقدر سيلي خورده است که اين حرکات دربرابر آن ناچيز است. ما براي شکست دادن قدرتهاي جهاني برنامه داريم و جنگ ما محدود به يک نقطه نمي شود تروريست ها عددي نيستند.

نظر شما