شناسهٔ خبر: 31252932 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه داخلی

صاحب‌خبر -
 

دایی:خط حمله الریان قوی است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: هرچند بازیکنان ما تجربه آسیایی ندارند ولی انگیزه و جوانی آنها این مسئله را جبران می‌کند.به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی سایپا با الریان قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با اشاره به سختی کار تیمش در این مسابقه گفت: الریان تیم بسیار خوبی است ولی ما می خواهیم در این بازی پیروز شویم. اطلاعات خوبی از الریان داریم و این تیم را آنالیز کرده ایم. خط حمله الریان بهتر از دفاع این تیم است و باید جلوی نقاط قوتشان را بگیریم.سرمربی سایپا درباره جوان بودن تیمش هم تاکید کرد: نداشتن تجربه آسیایی می تواند کارمان را سخت کند ولی بازیکنان جوان، با انگیزه و باهوش هستند و همین انگیزه می تواند نداشتن تجربه را جبران کند.

پرسپولیس حریف سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی

تیم فوتبال پرسپولیس از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، دیروز در ورزشگاه آزادی موفق شد تیم پدیده را با ضربات پنالتی شکست دهد.

پدیده در دقیقه ۱۲ روی ضد حمله توسط محمدمهدی مهدی‌خانی نخستین گل بازی را به ثمر رساند اما ۸ دقیقه بعد پرسپولیس با ارسال مهدی ترابی از روی نقطه کرنر و ضربه سر شایان مصلح به گل تساوی دست یافت.

دو تیم در وقت های قانونی و اضافه با تساوی یک بر یک به کار خود خاتمه دادند و کار به ضربات پنالتی کشیده شد که پرسپولیس ۳بر یک و در مجموع ۴ بر ۲حریف تیم سپاهان در مرحله نیمه نهایی در اصفهان شد.

ضربات پنالتی:

پرسپولیس (۳): رسن (گل نشد)، نوراللهی (گل)، بودیمیر (گل)، شیری (گل نشد)، علیپور (گل)

پدیده (۱): برزای (گل)، ریگی (گل نشد) مرادمند (گل نشد)، نعمتی (گل نشد)

منصوریان: ذوب آهن و الغرافه شانس صعود دارند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن، گفت: ‌دو تیم ذوب آهن و الغرافه در زمین هستند و هر دو تیم شانس برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا دارند.به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه ذوب آهن، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الغرافه در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام بازیکنان و کادرفنی به این مسئله آگاه هستیم که باید برای بردن به میدان برویم و برای این هدف تمام تلاش خود را می کنیم و می دانیم که مردم ایران هوادار ما هستند و امیدواریم که با پیروزی بر الغرافه هفتمین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کنیم.وی افزود‌: آنالیز خوبی از تیم الغرافه داشتیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی می دانیم. این تیم بازیکنان ارزشمندی دارد و یکی از این بازیکنان مهدی طارمی است که کیفیت او را همه می شناسیم.

شگفتی AFCاز حضور پر شور هواداران تراکتورسازی

AFCدر شبکه های اجتماعی به حضور پرشور هواداران در ورزشگاه یادگار امام تبریز در دیدار تراکتورسازی برابر استقلال پرداخت.به گزارش ایسنا، تراکتورسازی در هفته هجدهم لیگ برتر میزبان استقلال بود و توانست با تک گل اشکان دژاگه پیروز این دیدار شود.ورزشگاه برای این بازی مهم پر از تماشاگر شده بود. به همین خاطر این موضوع از نگاه AFCپنهان نماند و کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینستاگرامش به این موضوع پرداخت.AFCبا منتشر کردن چند عکس از ورزشگاه نوشت: “چشم‌انداز دیدنی! نزدیک ۱۰۰ هزار نفر در دیدار آخر هفته لیگ برتر ایران که بین تراکتورسازی و استقلال برگزار شد در ورزشگاه حضور داشتند. “

برچسب‌ها:

نظر شما