شناسهٔ خبر: 31248185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سمنان| دانشگاه علمی کاربردی از دانشجویان ایده‌پرداز حمایت می‌کند

R41366/P/S6,64/CT11 / R41366/P1494/S6,64/CT11

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این دانشگاه برای مهارت‌آموزی به دانشجویان از حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از دانشجویان ایده‌پرداز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمد حسین امید در جشن فارغ‌التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی استان در سمنان اظهار داشت: آن دسته از دانشجویانی که دارای ایده‌های قابل اجرایی و عملیاتی هستند مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

وی از حمایت این دانشگاه از شکل‌گیری شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و افزود: در همین راستا به دانشجویانی که در پی تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان هستند تسهیلات 500 میلیون ریالی پرداخت می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه سود این تسهیلات 2 درصد است خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی همه توان خود را در جهت شکل‌گیری هسته‌های ایده‌پردازی به کار می‌گیرد.

امید با اشاره به راه‌اندازی مراکز نوآوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: تاکنون یک‌صد مرکز نوآوری در مراکز علمی کاربردی کشور راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه جامع تمرکز بیشتری بر آموزش کاربردی دارد افزود: تنها 30 درصد آموزش‌ها در این دانشگاه نظری است و 70 درصد آموزش‌های آن کاربردی است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از کسب مهارت‌های نوین و کاربردی کردن آموزش‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف این دانشگاه در سراسر کشور یاد کرد و گفت: توجه ویژه به آموزش‌های کاربردی و مهارت‌محور سبب شده که اشتغال‌پذیری دانشجویان این دانشگاه در سطح بسیار مطلوبی باشد.

انتهای پیام/ ع

نظر شما