شناسهٔ خبر: 31169714 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نتانياهو با الجبير در ورشو ديدار مي‌کند

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- نخست‌وزير رژيم صهيونيستي اعلام کرد که با وزير مشاور در امور خارجه عربستان سعودي در حاشيه نشست ورشو ديدار خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، بنيامين نتانياهو نخست‌وزير رژيم صهيونيستي، امروز- پنجشنبه- اعلام کرد که با «عادل الجبير» وزير مشاور در امور خارجه عربستان سعودي در حاشيه نشست ورشو ديدار خواهد کرد.
نتانياهو در پاسخ به سوال خبرنگاران که از او پرسيدند آيا با هيات سعودي در حاشيه نشست‌هاي ورشو درباره خاورميانه، ديدار خواهد کرد، گفت: «بله».
آمريکا ماه گذشته برگزاري يک نشست در لهستان درباره ايران را اعلام کرده بود. ولي بعد از گذشت چند روز و به دليل عدم استقبال از اين نشست ضد ايراني توسط کشورهاي به‌ويژه اروپايي، وزارت خارجه آمريکا و لهستان موضوعات محوري نشست را تغيير داده و ترجيح دادند از بيان نام ايران در آن خودداري کنند و بر موضوعات کلي‌تر درباره بحران‌هاي خاورميانه بسنده کردند.
اين نشست، روز گذشته در ورشو آغاز به‌کار کرد. مهم‌ترين چهره‌هاي حاضر در اين نشست «مايک پامپئو» وزير خارجه آمريکا، «مايک پنس» معاون رئيس‌جمهوري آمريکا، «بنيامين نتانياهو» نخست‌وزير رژيم صهيونيستي هستند.

نظر شما