شناسهٔ خبر: 31099279 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

فولاد 2 - پرسپوليس 1 ؛ شوک شاگردان قطبي به برانکو و تيمش !

شاگردان افشين قطبي با سود بردن از دو گلي که در نيمه اول به ثمر رسانده بودند، موفق شدند پرسپوليس را با شکست از اهواز بدرقه کنند.

صاحب‌خبر -

در شرايطي که بازي با توجه به حواشي شکل گرفته با 15 دقيقه تاخير استارت خورده‌ است، شاگردان برانکو ايوانکوويچ و افشين قطبي در شرايطي برابر يکديگر قرار خواهند گرفت که پرسپوليس به دنبال تداوم صدرنشيني است و البته برانکو نيز مي‌خواهد رکورد 17 بازي پياپي بدون شکست را از افشين قطبي بگيرد.


داور: رضا کرمانشاهي                      کمک داوران: محمدرضا منصوري و حميد سبحاني


داوران پشت دروازه: محمدحسين ترابيان رضا تارخ

 

ترکيب فولاد خوزستان:

 


سرمربي: افشين قطبي

 

ترکيب پرسپوليس:

 


سرمربي: برانکو ايوانکوويچ

 

 

 

ميثم دورقي (14) ، فرزاد جعفري (37) لوسيانو پريرا (دقيقه 78) از فولاد خوزستان

احمد نوراللهي (دقيقه 71) از پرسپوليس

 

 

 

فولاد خوزستان 1 پرسپوليس 0: (دقيقه 25، مهدي زبيدي): ارسال يک ضربه کرنر با اشتباه بيرانوند توپ را نصيب زبيدي کرد و در شرايطي که در مرحله اول ضربه بازيکن فولاد توسط نادري از روي خط دفع شده بود، بار ديگر او دروازه خالي از دروازه بان را گشود.

 

فولاد خوزستان 2 پرسپوليس 0: (دقيقه 45، پريرا): يک خطاي پنالتي مشکوک براي فولاد و ضربه پريرا با گل دوم اين تيم همراه شد تا شاگردان برانکو با شکست دو گله راهي رختکن شوند.

 

فولاد خوزستان 2 پرسپوليس 1: (دقيقه 85، کمال کاميابي نيا): ارسال از سمت راست کمال کاميابي نيا را برابر دروازه و سالاري قرار داد که با ضربه سر خود موفق شد دروازه فولاد را باز کند.

 

 


در شرايطي که بازي با تاخيري 15 دقيقه‌اي برگزار شد، فولادي ها در دقايق ابتدايي برتري خود را نسبت به پرسپوليس نشان دادند و در چند مرحله روي دروازه بيرانوند خطرناک ظاهر شدند.


پرسپوليس اما در اين بازي با سود بردن از نفرات تکنيکي خود در خط مياني به دنبال اين بود تا روي دروازه سالاري خطرساز ظاهر شود و در چند صحنه نيز ترابي که اولين بازي خود را در اين تيم پشت سر مي‌گذاشت موقعيت مناسبي شکل داد.


بعد از مردود شدن گل آفسايد فولاد خوزستان، اين تيم بار ديگر به حملات خود روي دروازه پرسپوليس اضافه کرد و روي يک ضربه کرنر و با اشتباه عجيب بيرانوند صاحب موقعيت گل شدند و از حريف پيش افتادند.


در حالي که به نظر مي‌رسيد بازي با همين نتيجه در نيمه اول خاتمه يابد، يک توپ پشت مدافعان پرسپوليس و سرنگون شدن ميرزايي باعث شد تا داور يک ضربه پنالتي براي فولاد اعلام کند و پريرا را نتيجه را دو بر صفر کند.

 

 

 

دقيقه 3: حرکت بازيکن فولاد پشت سر مدافعان پرسپوليس با ضربه رضا ميرزايي وارد دروازه بيرانوند شد که پرچم کمک داور، خوشحالي افشين قطبي و بازيکنان فولادي را به دليل آفسايد ناکام گذاشت.

دقيقه 11: حرکت مهدي ترابي در محوطه جريمه فولاد و ضربه زميني اين بازيکن به خوبي توسط سالاري مهار شد تا اين فرصت خوب از دست شاگردان برانکو برود.

دقيقه 14: حرکت تکنيکي مهدي ترابي پشت محوطه جريمه با خطاي ميثم دورقي همراه شد تا کرمانشاهي بازيکن فولاد را با يک کارت زرد همراه کند.

دقيقه 23: لوسيانو پريرا در محوطه شش قدم صاحب موقعيت خوبي براي شوتزني شد که ضربه اش با تکل ديدني سيدجلال حسيني بلاک شد تا دروازه پرسپوليس نجات يابد.

دقيقه 32: ضربه ديدني زبيدي در آستانه ورود به دروازه اينبار توسط بيرانوند و واکنش او راهي کرنر شد.

دقيقه 37: حرکت فرزاد جعفري با تکل شايان مصلح سودي براي فولاد نداشت و داور اعلام ضربه کنار دروازه کرد که با اعتراض تندي از جعفري مبني بر کرنر همراه شد که داور مدافع فولاد را با کارت زرد جريمه کرد.

دقيقه 44: حرکت انفرادي نعمتي و ارسال اين بازيکن در محوطه جريمه در ريباند نصيب نوراللهي شد اما ضربه شماره هشت پرسپوليس راهي به دروازه نيافت و از بالاي دروازه سالاري راهي اوت شد.

دقيقه 1+45: در آخرين ثانيه‌هاي وقت هاي تلف شده، ارسال يک توپ بلند پشت مدافعان پرسپوليس با کورس ميرزايي و نادري همراه شد که درون محوطه جريمه ميرزايي سرنگون شد و کرمانشاهي اعلام پنالتي کرد.

دقيقه 46: روي ضربه ايستگاهي شکل گرفته براي پرسپوليس، سروش آن را نواخت که با اشتباه سالاري يک ضربه کرنر براي سفيدپوشان شکل گرفت.

دقيقه 58: ماريو بوديمير در اولين دقيقه حضورش يک فرصت مناسب در محوطه جريمه شکل داد که ضربه نوراللهي با برخورد به مدافع فولاد تبديل به کرنر شد.

دقيقه 64: توپگيري مناسب از نوراللهي و ارسال او براي کاميابي نيا با ضربه مناسبي از اين هافبک پيش تاخته همراه نشد تا سالاري به راحتي آن را روي خط دروازه مهار کند.

دقيقه 75: حرکت بوديمير به داخل محوطه جريمه و پاس کوتاه او براي عليپور با ضربه مناسبي همراه نشد و در ادامه بار ديگر عليپور توپ خود را در منطقه مناسب براي نوراللهي فرستاد که ضربه اين بازيکن راهي به دروازه نيافت. بازيکنان فولاد به شدت اعتقاد به آفسايد بوديمير داشتند و اين مساله در نهايت با اخراج ابراهيم ميرزاپور از روي نيمکت همراه شد.

دقيقه 88: ارسال از احمد نوراللهي فرصت خوبي نصيب عاليشاه کرد که اين بازيکن در آستانه دروازه و در زاويه بسته نتوانست ضربه مناسبي بزند و فرصت از دست رفت.

 

 


بازيکنان پرسپوليس بعد از حضور در استاديوم دقايقي در اتوبوس منتظر ماندند تا مجوز حضورشان در زمين صادر شود که اين مساله با اعتراض کادرفني و بازيکنان همراه شد.


هواداران با اين شايعه که احتمال لغو بازي وجود دارد، دقايقي پشت گيت منتظر ماندند و اجازه حضورشان روي سکوها داده نشد.


بازيکنان پرسپوليس بارها اعتراض خود را نسبت به ناهماهنگي شکل گرفته و شايعات مربوط به لغو بازي را اعلام کردند.


در شرايطي که قرار بود اين بازي از ساعت 15 امروز برگزار شود با 15 دقيقه تاخير و از ساعت 15:15 برگزار شد.


پيش از شروع بازي قطبي استقبال گرمي از برانکو ايوانکوويچ داشت و دو مربي محبوب هواداران پرسپوليس دقايقي به صحبت با يکديگر پرداختند.

 

يکي از هواداران فولاد پيش از شروع بازي تشنج کرد و با کمک ماموران اورژانس به بيرون منتقل شد.

 

 


افشين قطبي که سابقه قهرماني با پرسپوليس را در کارنامه دارد براي اولين بار برابر اين تيم قرار خواهد گرفت. او در بازگشت به فوتبال ايران طي دو بازي اخير روي نيمکت فولاد موفق به شکست تراکتورسازي و تساوي برابر پارس جنوبي شده است.


سيامک کوروشي براي اولين بار در ترکيب فولاد خوزستان به ميدان خواهد رفت.


سينا مريدي که در بازي رفت دو تيم از زمين اخراج شد و در نيم فصل نيز گفته مي‌شد به پرسپوليس خواهد پيوست، در اين بازي در ترکيب فولاد حاضر شده است.


مهدي ترابي براي اولين بار در ترکيب پرسپوليس به ميدان خواهد رفت. او در بازي قبلي به دليل چهار کارته شدن قادر به همراهي اين تيم نبود.


سروش رفيعي که اتفاقات عجيبي را در نيم فصل پشت سر گذاشت در نيم فصل دوم برابر فولاد قرار خواهد گرفت و از انگيزه زيادي مقابل آنها برخوردار است.


برانکو ايوانکوويچ قادر است در صورت دستيابي به امتياز ديدار با فولاد خوزستان با رکورد 17 بازي بدون باخت افشين قطبي در پرسپوليس برابر شود.

نظر شما