شناسهٔ خبر: 30819161 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

حوادث کوتاه از کشور

صاحب‌خبر -

    
    تصادف اتوبوس با خاور
زنجان- خبرنگار کیهان: رئیس‌مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان زنجان از تصادف اتوبوس با خاور در آزاد راه زنجان به تبریز خبر داد.اصغر جعفری روحی گفت: در این سانحه که در کیلومتر 57 آزاد راه تبریز- زنجان اتفاق افتاد، 18 نفر از هموطنانمان مصدوم که توسط آمبولانس‌های پایگاه اورژانس سهند به مراکز درمانی منتقل شدند.وی اضافه کرد: اتوبوس مذکور از مبدا شیراز به مقصد تبریز در حال تردد بود.
 دستگیری سارق احشام
تالش- خبرنگار کیهان: فرماندهی انتظامی تالش از دستگیری پنج سارق احشام در این شهرستان خبر داد.سرهنگ حسین جمالدار افزود: پلیس با انجام تحقیقات موفق به شناسایی پنج سارق احشام شد. سارقان پس از دستگیری در بازجویی‌های اولیه به سرقت 114 راس گوسفند اعتراف کردند.وی اضافه کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این تعداد دام را چهار میلیارد و 330 میلیون ریال عنوان کردند.
قاتل خاموش
اصفهان- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی لنجان از فوت یک پیرمرد 70 ساله بر اثر گاز گرفتگی خبر داد.سرهنگ غلامرضا افشاری گفت: در پی استفاده غیر مجاز از کپسول بجای گاز شهری و نصب بخاری بدون دودکش در یک مجتمع پیرمردی 70ساله جان خود را از دست داد.
کشف البسه خارجی
قزوین- خبرنگار کیهان: رئیس ‌پلیس آگاهی استان قزوین از کشف البسه خارجی قاچاق در یک عملیات پلیسی در این استان خبر داد. سرهنگ آرش مرادی گفت: ماموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان حین گشت‌زنی در عوارضی آزاد راه «قزوین- زنجان» به یک دستگاه سواری «پراید» مشکوک به حمل کالای قاچاق را پس از صدور ایست متوقف کردند.وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد خودرو حامل کالای قاچاق بوده و در بازرسی ماموران از خودرو تعداد سه هزار و 730 ثوب البسه خارجی قاچاق کشف و راننده خودرو دستگیر شد.سرهنگ مرادی ارزش کالای قاچاق را برابر برآورد کارشناسان 150 میلیون ریال اعلام کرد.
تصادف مرگبار
قم- مهر: رئیس ‌پلیس راه فرماندهی انتظامی قم از کشته شدن دونفر در حوادث رانندگی استان قم خبر داد.سرهنگ مختار پناهی، گفت‌: در محور کمربندی ۷۲ تن به شهر قائم کیلومتر هشت برخورد یک دستگاه وانت نیسان با موتورسیکلت هوندا یک فوتی برجای گذاشت.وی گفت: برخورد وانت نیسان با موتورسیکلت به دلیل بی‌احتیاطی از سوی راننده وانت و عدم رعایت فاصله مناسب نسبت به موتورسیکلت بوده است.
وی افزود: در حادثه‌ای دیگر در آزاد راه قم - کاشان، کیلومتر ۲۰ برخورد سواری پژو ۲۰۶ و کامیون کشنده هوو یک کشته برجای گذاشت.سرهنگ پناهی ادامه داد: این حادثه به علت عدم توجه کافی به جلو از سوی راننده سواری ۲۰۶ منجر شد که راننده سواری ۲۰۶ که فردی حدودا ۳۰ ساله بود فوت کرد.
توقیف سوخت قاچاق
زاهدان- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان سرباز از توقیف دو دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد. سرهنگ سیامک مرادی گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی هنگام کنترل خودروهای عبوری به دودستگاه کامیون کشنده مشکوک و جهت بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون‌ها ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و رانندگان دو خودرو را توقیف کردند.
سارق در دام
قزوین- خبرنگار کیهان: جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از دستگیری باند پنج نفره سارقان احشام در شهرستان تاکستان خبر داد. سرهنگ  مهدی حاجیان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان، جهت شناسايي سارقان و مخفيگاه آنان تحقيقات خود را آغاز که در تحقيقات فنی و ميداني انجام شده؛ پنج نفرسارق شناسايي و پس از کسب نیابت قضایی، سارقان در استان «آذربایجان غربی» به صورت غافلگيرانه دستگير شدند.اين مقام انتظامي اضافه کرد: متهمان در بازجوئی فنی پلیسی به سرقت 95 رأس گوسفند اعتراف کردند و احشام سرقتی تحویل مالبختگان شد.
کشف جسد
خرم‌آباد- باشگاه خبرنگاران جوان: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: جسد پیرزن الیگودرزی مفقود شده در برف پیدا شد. صارم رضایی، افزود: جسد پیرزن ۸۰ ساله الیگودرزی روستای «سه ران» بخش «زز و ماهرو» که در برف مفقود شده بود و تاکنون هیچ نشانی از او بدست نیامده‌ بود؛ پس از گذشت چند روز ، پیدا شد.
وی با بیان اینکه این پیرزن الیگودرزی بیست و پنجم دی ماه مفقود شده بود، تصریح کرد: وی به همراه چند نفر برای یک مراسم ترحیم به قبرستان رفته بودند که از همراهان خود جا مانده بود.مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: بعد از این موضوع، بستگان و همراهان او اعلام مفقودی می‌کنند که نیروهای هلال احمر با استفاده از سگ‌های جست‌وجوگر و اقدامات امدادی توانستند جسد وی را پیدا و تحویل خانواده متوفی دهند.
دستگیری قاتل فراری
خرمشهر- فارس: فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری قاتل فراری در خرمشهر خبر داد.
سرتیپ حیدر عباس‌زاده‌، افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد قاتل از مقتول مقدار زیادی ارز به سرقت برده است.وی با بیان اینکه در بازرسی از منزل قاتل دراهواز یک قبضه سلاح کمری کشف شده وقاتل همچنان متواری بوده، بیان کرد: مامورین انتظامی اهواز با پیگیری‌های ویژه و رصد اطلاعاتی قاتل را در کمتر از 12 ساعت در حالیکه  با مدارک جعلی قصد فرار از مرز خرمشهر را داشت با کمک عوامل انتظامی شهرستان خرمشهر شناسایی و دستگیر کردند.فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در بازرسی از وسایل قاتل مقدار زیادی دلار و مدارک هویتی جعلی کشف شد.
تصادف 3 خودرو
ساری- خبرنگار کیهان: سخنگوی اورژانس ۱۱۵ مازندران گفت: بر اثر برخورد سه خودرو در جاده هراز یک نفر کشته و هشت نفر مصدوم شدند. زکریا ‌اشکپور افزود: تصادف بین یک خودروی نیسان و دو سواری اتفاق افتاد که در این حادثه یک خانم ۷۰ ساله در دم فوت شده است.اشکپور گفت: در سانحه سه خانم و پنج آقا مصدوم شدند که به درمانگاه گزنک انتقال داده شدند.
سرقت تلفن همراه
اهواز- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای تلفن همراه در اهواز خبر داد. سرتیپ حیدر عباس‌زاده، افزود: مأموران پلیس حین گشت‌زنی‌های نامحسوس و هدفمند سه عضو باند سارقان حرفه‌ای تلفن همراه که با تهدید سلاح شکاری، قمه و چاقو اقدام به زورگیری و سرقت موبایل شهروندان می‌کردند، شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند. وی با‌ اشاره به این‌ که در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو قبضه اسلحه شکاری به همراه چند تیغه چاقو و قمه کشف شد، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۶۷ فقره سرقت تلفن همراه همچنین ۱۰ فقره سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

نظر شما