شناسهٔ خبر: 30745240 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تجاوز دوبار? صهيونيستها به دمشق و واکنش سريع پدافند سوريه

صاحب‌خبر -
تجاوز دوبار? صهيونيستها به دمشق و واکنش سريع پدافند سوريه
خبرگزاري آريا- دقايقي پيش، حملات جديد صهيونيست‌ها به دمشق و واکنش قدرتمندانه پدافند هوايي سوريه در برابر آن آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از العالم، رژيم صهيونيستي بامداد دوشنبه بار ديگر مدعي شد که چند "هدف ايراني" را در سوريه مورد حمله قرار داده است.
تلويزيون سوريه هم اعلام کرد که سامانه هاي پدافندي اين کشور با قدرت در برابر حملات دشمن صهيونيست ايستادگي کرده و ده ها موشک مهاجم را سرنگون کردند.
يک منبع نظامي سوريه تاکيد کرد که حمله ارتش اشغالگر از آسمان لبنان و با استفاده از انواع مختلف سلاح صورت گرفته است.
براساس گزارش اين نظامي سوري، تجاوز اسرائيل از سمت اصبع الجليل ( لبنان)، درياچه «طبريا» در شمال فلسطين اشغالي و با استفاده از انواع سلاح ها صورت گرفته است.
سانا به نقل از ارتش سوريه گزارش داد که ده ها موشک شليک شده توسط رژيم صهيونيستي را در آسمان جنوب و غرب دمشق ساقط کرده است.
دقايقي پس از اين تجاوز، سخنگوي عرب زبان ارتش رژيم صهيونيستي در حساب توئيتري خود نوشت که ارتش اين رژيم در حال بمباران اهدافي در خاک سوريه است.
نيروهاي مسلح رژيم صهيونيستي نيز طي بيانيه اي حمله به خاک سوريه را تاييد کرده و به سوريه هشدار داده اند از حمله به خاک اين رژيم خودداري کند.
اين دومين حمله به دمشق در 24 ساعت گذشته است. پدافند هوايي سوريه بعد از ظهر يکشنبه نيز حملات جنگنده هاي متجاوز رژيم صهيونيستي را به جنوب اين کشور دفع کرده بود.

نظر شما