شناسهٔ خبر: 30593644 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: موبایلستان | لینک خبر

هر آنچه باید درباره ایسوس زنفون ۴ بدانید (بخش دوم و پایانی)

آناهیتا عیوض خانی

صاحب‌خبر -

ایسوس زنفون ۴ ایسوس زنفون ۴

ایسوس با سری زنفون خود جایگاهی بسیار مناسب در بازار جهانی به دست آورد و نسل سوم از این محصولات، بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. حال ایسوس زنفون ۴ با تنوع بسیار بالای زیر مدل‌های خود می‌تواند یک گزینه عالی برای کاربران باشد و در ادامه به بررسی مدل‌های این محصول و امکانات هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

در بخش نخست به بررسی قیمت و تعدد مدل‌های این محصول و همچنین مدلهای ایسوس زنفون ۴ و ایسوس زنفون ۴ پرو پرداختیم و در این بخش به بررسی زنفون ۴ مکس، زنفون ۴ مکس پرو، زنفون ۴ سلفی و زنفون ۴ سلفی پرو خواهیم پرداخت.

ایسوس زنفون ۴ مکس و زنفون ۴ مکس پرو

نخستین ویژگی سری مکس را می‌توان بدون شک باتری آن‌ها دانست. باتری سری نخست زنفون مکس بود که موجب شد تا بسیاری از شرکت‌ها به فکر استفاده از باتری‌های بسیار نیرومند بیفتند و زنفون مکس ۴ نیز به‌خوبی این قانون را رعایت کرده است. هر دو محصول این سری با باتری ۵ هزار آمپرساعتی به بازار عرضه می‌شود. نمایشگر هر دو مدل ۵٫۵ اینچی بوده و رزولوشن استاندارد اچ‌دی یعنی ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را برای شما به همراه می‌آورد. این محصول به پردازنده ویژه میان رده کوالکام یعنی اسنپ دراگون ۴۳۰ مجهز است و یک تراشه گرافیکی آدرنو ۵۰۵ نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. این محصول به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۳ گیگابایت رم و اندروید ۷ نیز مجهز خواهد بود. همچنین می‌توان کارت‌های حافظه ۵۶ گیگابایتی را برای این محصول مورد استفاده قرار داد. دوربین دو مدل نیز از نوع ۱۳ برای دوربین اصلی و ۵ برای دوربین دوم است. از قابلیت‌های ویژه‌ای محصول می‌توان گفت که این دو مدل به دو درگاه سیم‌کارت و یک درگاه حافظه داخلی مجزا مجهز هستند. همچنین حسگر اثرانگشت نیز برای این مدل‌ها در نظر گرفته شده است.

مدل مکس پرو تفاوت‌های اندکی با مدل مکس عادی دارد. نخستین تفاوت اصلی، دوربین است و مکس پرو به ۲ دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی و سلفی مجهز است.

ایسوس زنفون ۴ سلفی و زنفون ۴ سلفی پرو

حال به سراغ آخرین سری زنفون ۴ می‌رویم، سری‌ای که برای عاشقان عکاسی و سلفی طراحی شده است. زنفون ۴ سلفی به باتری ۳ هزار آمپرساعت مجهز است و نمایشگری ۵٫۵ اینچی دارد که کیفیت تصویری ۷۲۰P را برای کاربر به همراه می‌آورند. پردازنده این مدل نیز اسنپ دراگون ۴۳۰ است که با استفاده از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، یک بسته استاندارد را به وجود آورده‌اند.

حال به بخش اصلی و متفاوت این محصول می‌رسیم: دوربین. دوربین زنفون ۴ سلفی یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن نیز ۱۶ مگاپیکسلی طراحی شده است.

ایسوس زنفون ۴ سلفی پرو به‌مراتب از برادر خود نیرومندتر است. این محصول  به یک دوربین دوقلوی نیرومند ۲۴ و ۵ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی مجهز است و دوربین سلفی آن مانند دیگر مدل، ۱۶ مگاپیکسلی است. پردازنده این محصول نیز اسنپ دراگون ۶۲۵ است ولی رم و حافظه داخلی هر دو مدل شبیه به هم است. نمایشگر این محصولات اندازه‌ای یکسان دارند ولی زنفون ۴ سلفی پرو کیفیت ۱۰۸۰P را به شما ارائه می‌کند. البته قیمت این محصول نیز بیش از ۱۷۰ دلار از زنفون ۴ سلفی بیشتر بوده و ۴۷۳ دلار است.

نظر شما