شناسهٔ خبر: 30383356 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لیگ برتر هندبال؛ پیروزی ذوب آهن در دربی استان اصفهان و شکست سربداران سبزوار در کرمان

حامد اسماعیلی

هفته دهم لیگ برتر هندبال مردان ایران با پیروزی ذوب آهن در دربی اصفهان و شکست سربداران سبزوار در کرمان همراه بود. ذوب آهن در جدالی حساس و نفس گیر در نجف آباد با یک گل اختلاف به پیروزی رسید و نفت و گاز گچساران نیز در زمین زاگرس شکست خورد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران گشایش یافت و در آغاز بخش دوم نیم فصل، در روزی که تیم سپاهان اصفهان استراحت داشت تیم‌های مس کرمان، ذوب آهن، نیروی زمینی کازرون و زاگرس اسلام آباد از سد حریفان خود عبور کردند.

استان اصفهان که با حضور ۳ تیم در لیگ برتر هندبال مردان و ۲ تیم در لیگ برتر هندبال زنان قطب اصلی این رشته در کشور است امروز شاهد برگزاری یکی از دربی‌های ۳ گانه لیگ برتر بود. در نجف آباد تیم‌های هیئت نجف آباد و ذوب آهن با هم روبرو شدند که این دیدار دیدنی و حساس در نهایت در آخرین ثانیه‌ها با پیروزی ۲۸ بر ۲۷ ذوب آهن به پایان رسید.

تیم هندبال مس کرمان در خانه پذیرای تیم سربداران سبزوار بود که توانست ۲۲ بر ۱۸ از سد حریف خود عبور کند. سبزوار زمانی پایتخت هندبال ایران بود و تیم ثامن الحجج این شهر قدرتمندترین تیم هندبال ایران و با تماشاگرانی پرشور بود اما اکنون سربداران در مقیاسی کوچک‌تر از ثامن الحجج نماینده سبزواری‌ها در لیگ برتر است.

در استان فارس و شهر کازرون، تیم‌های نیروی زمینی کازرون و فراز بام دهدشت با هم دیدار کردند که تلاش دهدشتی ها برای امتیاز گرفتن در کازرون بی ثمر بود و نیروی زمینی کازرون با پیروزی ۲۸ بر ۲۵ این بازی را به پایان رساند و برد دیگری به دست آورد. نیروی زمینی در آخرین دیدار خود برابر سپاهان به تساوی رسیده بود.

تیم زاگرس اسلام آباد نیز که از تیم نفت و گاز گچساران پذیرایی می‌کرد ۲۹ بر ۲۵ از سد حریف خود گذشت. زاگرس که در این فصل تیمی قدرتمند و مدعی نشان داده در هفته پایانی نیم فصل نخست نیز ذوب آهن را قربانی کرده بود و شرایط مناسبی در جدول دارد.

نظر شما