شناسهٔ خبر: 30312342 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رهبر معظم انقلاب:

بشارت پيروزي‌هاي بزرگتر از به‌زانو درآوردن 48ساعته رژيم صهيونيستي

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- رهبر معظم انقلاب فرمودند: فلسطين با قدرت خواهد ماند و به لطف الهي در آينده نه چندان دور، پيروزي نهايي ملت فلسطين محقق خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله خامنه اي، رهبر معظم انقلاب با اشاره به يک معادله روشن در قضيه فلسطين گفتند: براساس اين معادله اگر مقاومت کنيد پيروز خواهيد بود و اگر مقاومت نکنيد پيروزي نخواهيد داشت اما به فضل الهي، مردم فلسطين در مبارزه با رژيم صهيونيستي تاکنون مقاومت کرده و پيروز بوده اند.
ايشان افزودند: پيروزي مردم فلسطين در سالهاي اخير، به معناي توانايي تشکيل حکومت در تل‌آويو نبوده است که البته اين موضوع نيز به فضل پروردگار محقق خواهد شد، بلکه پيروزي اصلي اين بوده است که رژيم صهيونيستي که ارتش هاي عربي نتوانستند آن را شکست دهند، به‌وسيله مردم فلسطين و گروههاي مقاومت به زانو درآمد و به اذن الهي پيروزي‌هاي بزرگ‌تري نيز خواهيد داشت.
حضرت آيت الله خامنه اي خاطرنشان کردند: رژيم صهيونيستي که در دو جنگ قبلي با گروههاي مقاومت، در برهه‌اي بعد از 22 روز و در برهه‌اي ديگر بعد از 8 روز درخواست آتش بس کرد، در آخرين درگيري، بعد از 48 ساعت خواستار آتش بس شد و اين، يعني به زانو درآمدن رژيم غاصب صهيونيستي.
رهبر انقلاب اسلامي، اين اتفاقات را بسيار مهم و از الطاف الهي بر شمردند و تأکيد کردند: علت پيروزي‌هاي مستمر ملت فلسطين در سالهاي اخير، ايستادگي و مقاومت بوده است در آينده و تا زماني که مقاومت وجود داشته باشد، روند افول و زوال رژيم صهيونيستي ادامه خواهد داشت.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به فشارهاي سنگين جبهه استکبار به جمهوري اسلامي ايران گفتند: اين فشارها هرگز موجب نخواهد شد تا ما از وظيفه الهي، ديني و عقلاني خود در حمايت از فلسطين منصرف شويم.
رهبر انقلاب اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود با تمجيد از مقاومت و مبارزات جهاد اسلامي فلسطين، شفاي هرچه زودتر آقاي دکتر رمضان عبدالله دبير کل سابق جهاد اسلامي را از خداوند متعال مسألت کردند.
در اين ديدار آقاي زياد النَخاله دبيرکل جهاد اسلامي فلسطين نيز ضمن ارائه گزارشي از آخرين تحولات فلسطين اشغالي و توانايي ها و آمادگي هاي بالاي گروههاي مقاومت گفت: مردم غزه با وجود همه فشارها، در مقابل رژيم صهيونيستي و طرح موسوم به «معامله قرن» ايستاده اند که نمونه بارز آن استمرار تظاهرات هفتگيِ «جمعه بازگشت» است.
وي همچنين به پيروزي اخير مقاومت اسلامي فلسطين در مقابل رژيم صهيونيستي و درخواست اين رژيم براي آتش بس بعد از 48 ساعت، اشاره کرد و افزود: امروز توانايي ها و قدرت مقاومت اسلامي فلسطين بيش از هر زمان ديگر است، به‌گونه‌اي که اگر جنگي رخ دهد، تل آويو و همه شهرها و شهرک هاي رژيم صهيونيستي در تيررس هزاران موشک مقاومت قرار خواهند داشت.

نظر شما