شناسهٔ خبر: 30311889 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ديماه، روز بصيرت، مايوس شدن و نابودي دشمنان خارجي و داخلي است/سران خائن فتنه بايد در دادگاه الهي و پيش مردم محاکمه شوند/ مردم، قدردان زحمات خدمتگزاران ناجا هستند

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه 9 ديماه، روز بصيرت، مايوس شدن و نابودي دشمنان خارجي و داخلي است، گفت: سران فتنه، ناجوانمردانه در مقابل مردم ايستادند و به کشور خيانت کردند که بايد در دادگاه الهي و پيش مردم محاکمه شوند.
به گزارش خبرگزاري آريا، سردار "حسين اشتري" در همايش عمومي فرماندهان، روسا و مديران فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا، اظهار داشت: 9 دي ماه يادآور حضور هوشمندانه مردم عزيز در صحنه، حماسه دفاع مقدس، روز بصيرت، روز نابودي دشمن، ميثاق مجدد با امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبري(مدظله العالي) است؛ در اين روز دشمنان داخلي و خارجي مأيوس شدند.
وي خاطر نشان کرد: روز 9 دي ماه، دشمنان با توطئه ها و نقشه هايي شوم خود به دنبال براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي بودند اما با هوشياري مردم عزيز به اهداف پليد خود دست نيافتند.
اين مقام عالي انتظامي يادآور شد: يکي از روزهاي پرافتخار مردم، 9 دي ماه است که همه براي بيعت با رهبر معظم انقلاب پا به ميدان گذاشتند که اين را مي توان در شعارها، نوشته ها و تصاوير آن روز که همه حاکي از ولايت پذيري مردم بود، مشاهده کرد.
عالي ترين مقام انتظامي يادآور شد: بعد از انتخابات سال 88 ، جريانات داخل و ضد انقلاب به سرکردگي دشمنان خارجي همه درصدد بودند نظام انقلاب اسلامي را از مسير اصلي خود به بهانه تقلب و ابطال انتخابات منحرف کنند، در اين راه حرکتي را آغاز و ناجوانمردانه در مقابل مردم ايستادند.
وي اضافه کرد: انتخاباتي که طبق روش هاي جاري و فرآيندي مشخص، برگزار شده بود و هيچ زمان سابقه تقلب در آن مشاهده نشده بود؛ دشمنان به اين بهانه در صدد بودند انقلاب اسلامي را از مسير اصلي خود خارج کنند.
فرمانده ناجا تأکيد کرد: قبل از اينکه وزارت کشور نتايج آراء انتخابات را اعلام کند، سران فتنه با سر دادن شعارهايي به کشور خيانت کردند که بايد آنان در دادگاه الهي و پيش مردم محاکمه شوند.
عالي ترين مقام انتظامي کشور تصريح کرد: با هوشياري و بصيرت مردم و روشنگري هدايت هاي داهيانه فرمانده معظم کل قوا، دشمنان در رسيدن به اهدافشان ناکام ماندند.
سردار اشتري تأکيد کرد: بايد بدانيم دشمنان داخلي و خارجي هر روز به دنبال اين هستند تا انقلاب و نظام اسلامي برخواسته از خون شهيدان را از مسير اصلي خود منحرف کنند.
فرمانده ناجا با بيان اينکه مردم در تمام صحنه ها نشان دادند به نظام مقدس جمهوري اسلامي اعتقاد دارند، به فشارهاي اقتصادي و مشکلات پيراموني آن و پاسخگويي مسئولان به اين امر اشاره و بيان کرد: ملت هوشيار و هميشه در صحنه، پاي نظام انقلاب اسلامي ايستادند که مي توان به حضور باشکوه مردم در راهپيمايي 9 دي ماه طي ساليان اخير اشاره کرد.
فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: طي يکي دو سال اخير، رئيس جمهور کم عقل آمريکا بارها اعلام کرده، جمهوري اسلامي ايران را زمين گير مي کند اما در 13 آبان ماه که اوج تحريم ها و فشارهاي رواني آمريکا بود شاهد حضور باشکوه ملت ايران در راهپيمايي اين روز تاريخي بوديم.
سردار اشتري تصريح کرد: در جشن چهل سالگي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران شاهد حضور باشکوه مردم در روز 22 بهمن خواهيم بود.
عالي ترين مقام انتظامي کشور تأکيد کرد: افتخار ناجا اين است که حافظ جان، مال و ناموس مردم است، نيروي انتظامي در کنار مردم فهيم ايستاده است و مردم هم قبول دارند که فرزندانشان در اين نيرو در حال خدمت به آنها هستند.
سردار اشتري افزود: طي نظرسنجي هاي که سال گذشته توسط چهار موسسه معتبر انجام شد، نيروي انتظامي جزء چهار گروه نخست به دليل اعتماد مردم به ناجا قرار دارد؛ امسال نيز در بين 32 دستگاه در رتبه دومين دستگاه از نظر اعتماد مردمي قرار گرفته است.
فرمانده ناجا در خاتمه تصريح کرد: نيروي انتظامي؛ صادقانه، مخلصانه و مجاهدانه در خدمت ملت عزيز ايران است و مردم نيز قدردان زحمات خدمتگزاران ناجا هستند.
گفتني است، در اين مراسم تعدادي از جانبازان و خانواده هاي شهداي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با اهداء لوح تجليل به عمل آمد.


نظر شما