شناسهٔ خبر: 30193732 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اعلام آراي انضباطي؛ محروميت يک‌ جلسه‌اي کي‌روش و کاميابي‌نيا/ سپاهان يک بازي بدون تماشاگر

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- کميته انضباطي راي ديدار دو تيم پرسپوليس و سپاهان را صادر کرد.
به گزارش آريا به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، ديدار تيم هاي پرسپوليس و سپاهان از سري رقابتهاي ليگ برتر در هفته دوازدهم برگزار شد که از سوي کيروش استنلي، بازيکن تيم سپاهان تخلفاتي مبني بر فحاشي به بازيکن حريف که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وي به يک جلسه محروميت از همراهي تيم خود و پرداخت 50 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.
کمال کاميابي نيا، بازيکن پرسپوليس به دليل فحاشي که موجب اخراجش شد به يک جلسه محروميت و 50 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم است.
عليرضا بيرانوند، دروازه بان پرسپوليس نيز به خاطر حرکات غيرورزشي نسبت به تماشاگران تيم مقابل که سبب تحريک آنان شد به توبيخ کتبي و پرداخت 50 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم است.
تيم سپاهان اصفهان به دليل تخلف تماشاگرانش، فحاشي به داور، پرتاب بطري و نارنجک با توجه به تکرار تخلفات و عدم توجه  به تذکر کميته انضباطي يک جلسه از حضور تماشاگرانش در مسابقات خانگي و پرداخت200 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد( اين راي قابل تجديد نظر است)
گفتني است، حسام فتاحي يکي از اعضاي کادر فني سپاهان به دليل اعتراض به داور بعد از پايان مسابقه به توبيخ کتبي و 30 ميليون ريال جريميهي نقدي محکوم شد.
تيم پرسپوليس به دليل تخلفات تماشاگرانش، پرتاب ترقه به زمين و استفاده از کلمات نامناسب به 100 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.
حسين خيبري، مدير اجرايي باشگاه پرسپوليس نيز به دليل اعتراض به داور در جريان مسابقه و ورود به زمين به يک جلسه از همراهي تيم خود محروم و بايد 30 ميليون ريال جريمه نقدي پرداخت کند.
تيم سپاهان نيز به خاطر ورود خسارت به اتوبوس حامل بازيکنان پرسپوليس بايد مبلغ 89/500/000 ريال در حق باشگاه پرسپوليس پرداخت کند.

نظر شما