شناسهٔ خبر: 30124377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رییس اتاق بازرگانی اصفهان:

دولت موانع پیش روی تولید و تولیدکنندگان را حذف کند

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: دولت مانند ابتدای انقلاب اسلامی که یک شبه سربرگ های اداری تغییر یافت، موانع پیش روی تولید و تولیدکنندگان را حذف کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی در سی و هشتمین امین  جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به وجود مسایل و مشکلات متعدد در بخش اقتصادی گفت:دولت مانند ابتدای انقلاب اسلامی که یک شبه سربرگ های  اداری تغییر یافت، موانع پیش روی تولید و تولیدکنندگان را حذف کند.

وی تصریح کرد: مسایل صنعت به صورت پیچیده در هم تنیده شده است و به یک اقدام شجاعانه برای حل آن نیاز است.

سهل آبادی خواستار تقسیم تقصیر بین بخش دولتی و بخش خصوصی در پی چالش های اقتصادی پیش رو شد و گفت:بخش خصوصی مسوسول بروز شرایط کنونی اقتصاد و نوسانات نرخ ارز نیست و نباید تمام هزینه های این نوسانات را بپردازد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه آتش  سوزی پی دبستانی زاهدان گفت:یک حادثه چندین بار باید در کشور اتفاق بیفتد و اقدام اساسی صورت نگیرد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد:دولت در راستای وظایف قانونی اش باید مدارس را ایمن سازد تا شاهد این قبیل اتفاقات دلخراش نباشیم.

اصفهان- اتاق بازرگانی

رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان نیز با اشاره به مسایل و مشکلات صنعتگران استان اصفهان گفت:اصلاح ساختاری بروکراسی اداری استان بایستی در دستور کار بخش دولتی و خصوصی قرار گیرد تا شرایط برای تولید و تجارت فعالان اقتصادی تسهیل شود. 

بهرام سبحانی با اشاره به نوسانات ارزی یک ساله اخیر و ترخیص مواد اولیه و ماشین آلات از  گمرکات کشور گفت:تدوین تصمیم روشن برای بخش خصوصی می تواند زمینه ترخیص کالا و بازگشتن روند طبیعی تولید را به همراه داشته باشد.

مشاور اقتصادی استاندار اصفهان در ادامه خواستار تسریع در روند ساخت نمایشگاه بزرگ اصفهان شد و گفت:برگزاری نمایشگاه های موفق داخلی و خارجی یکی از  بهترین فرصت هایی اقتصادی برای استان در بخش اشتغال زایی غیر مستقیم و توسعه فضای کسب وکار است.

 

نظر شما