شناسهٔ خبر: 30121150 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: هنگام | لینک خبر

داماد عصبانی،گوش برادر زنش را کَند

داماد عصبانی که دردرگیری با برادر زن‌هایش، گوش چپ یکی از آنها را با دندان کنده بود بعد از 66 روز به دام پلیس افتاد.

صاحب‌خبر -
سایت خبری تحلیلی هنگام    Hengamnews.com:
 روز سه‌شنبه مورخ 27 آذرماه پرونده‌ای از کلانتری 106 نامجو به اداره 16 پلیس آگاهی تهران ارجاع شد که طی آن شکات پرونده اعلام کرده بودند که دامادشان به نام «جعفر- ع» 32 ساله، آنها را تهدید به قتل کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع تهدید به ارتکاب جنایت و برابر هماهنگی با شعبه بازپرسی ناحیه 4 تهران، تحقیقات جهت دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

در همان تحقیقات اولیه مشخص شد متهم طی یک نزاع و درگیری با دو برادر زنش اقدام به کندن گوش چپ یکی از آنها کرده و پس از آن همسر و اعضای خانواده همسرش را تهدید به قتل کرده است.

برادر زن متهم در خصوص درگیری دامادشان با آنها گفت: 24 مهر ماه خواهرم با من و برادرم تماس گرفت و گفت که همسرش او را مورد ضرب و شتم قرار داده است؛ به حمایت از خواهرمان به خانه‌اش رفتیم، داخل خانه با جعفر درگیر شدیم که ناگهان جعفر با دندان اقدام به گرفتن گوش سمت چپ من کرد و آنچنان با دندان فشار داد که گوش من کامل کنده شد.

برادر زن متهم ادامه داد: پس از آن قضیه جعفر متواری شد و طی این مدت در تماس‌های مکرر خواهرم و همه ما را تهدید به قتل کرده است.

کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیس اطلاع پیدا کردند که جعفر پس از درگیری متواری و پس از چند روز مجددا به تهران آمده است؛ در ادامه مخفیگاه وی در منزل یکی از دوستانش در بلوار فردوس شناسایی و وی ساعت 11 روز گذشته دستگیر شد.

متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:‌حدود 10 سال است با همسرم ازدواج کردم تا اینکه دو ماه پیش به اصرار اعضای خانواده همسرم به تهران آمدیم. از آن زمان دخالت‌های آنها سرآغاز اختلافات من و همسرم شد تا اینکه با همسرم درگیری شدیدی پیدا کردم و برادرانش به خانه آمدند و ...

سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت: متهم با صدور قرار قانونی شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره 16 پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

نظر شما