شناسهٔ خبر: 29978337 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نماينده پارلمان آمريکا از موزيک ويدئوي ايراني استقبال کرد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - پس از اقدامات ضد ايراني «دونالد ترامپ مبني بر ايجاد محدوديت براي ايرانيان مقيم آمريکا، «فريمن» خواننده پاپ اقدام به انتشار قطعه اي با عنوان They don’t care about us کرد و حالا با وجود اينکه زمان زيادي از انتشار اين قطعه گذشته، اين موزيک ويدئو با استقبال يکي از نمايندگان پارلمان آمريکا همراه شده است.
پس از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رييس جمهور آمريکا و اجراي قانون منع ورود ايرانيان به اين کشور «فريمن» اثري را به عنوان اعتراض به وضع اين قانون اجرا کرد که مورد استقبال مخاطبانش قرار گرفت. اين اثر که از روي يکي از قطعات مايکل جکسون کاور، به زبان انگليسي اجرا شده و مضموني اعتراض آميز عليه خشونت و تبعيض دارد.
اما حالا با گذشت زمان طولاني از انتشار اين موزيک ويدئو، آنا اسکماني (اولين زن ايراني آمريکايي که به مجلس نمايندگان آمريکا راه يافته است) اين موزيک ويدئو را لايک کرده و حالا اين سياستمدار که يک مقام عالي در فلوريدا محسوب مي‌شود از دنبال کنندگان صفحه «فريمن» شده است.
به نظر مي رسد آنا اسکماني همچنان به هويت ايراني‌اش مفتخر است و به گفته خودش قصد دارد که داغي که با ايراني بودن در آمريکا پيوند خورده را از بين ببرد.

نظر شما