شناسهٔ خبر: 29978256 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

افشاگري پيرواني از شب عجيب فوتبال ايران عليه کارلوس کي روش !

پيشکسوت باشگاه پرسپوليس در حاشيه ديدار اين تيم مقابل پارس جنوبي سکوتش در قبال دوران حضورش در تيم ملي تحت هدايت کارلوس کي‌روش را شکست.

صاحب‌خبر -

کارلوس کي‌روش چندي پيش در گفتگويي مدعي شده بود افشين پيرواني که مدتي مدير تيم ملي ايران بود، از اعتماد او سواستفاده کرده و زماني که او براي استراحت خواب بوده، هدايتي را در اتاق بازيکنان برده تا زمينه انتقال سيدجلال حسيني و وحيد اميري را شکل دهند. افشين پيرواني که طي چند وقت اخير درگير مسائل مربوط به پرونده‌اش در کميته اخلاق بود، بعد از تبرئه از اين موضوع در حاشيه ديدار پرسپوليس و پارس جنوبي به اين ماجرا پرداخت.


پيرواني در بخشي از صحبت‌هايش و در واکنش به سوالي درباره اين ادعاي سرمربي تيم ملي گفت: براي من هميشه تيم ملي جايگاه والايي دارد.
 

 

من در اين مدت سکوت کردم. سيد جلال حسيني الان در پرسپوليس خيلي محبوب است و با اسم و شخصيت سيد جلال بازي کردند. نبايد بياييم بازي کنيم و دروغ بگوييم و افترا بزنيم. سيدجلال هيچ وقت با هيچ کس بازي نکرد و نه با کسي قرارداد بست. من زماني که تيم ملي بودم هيچ وقت شغلم با باشگاه تداخل پيدا نکرد. با تمام وجود در خدمت تيم ملي بودم اما نه به خاطر منافع شخصي و فقط به خاطر عرق ملي که داشتم. آمدند گفتند که پيرواني باعث شده که بازيکنان آمده اند پرسپوليس. اصلا در آن زمان چنين چيزي مطرح نبود.


وي در ادامه گفت: اين آقايي که مي‌بينيد به علت اينکه چندين ماه حقوق خود را دريافت کرد، به اتاقش رفت و خوابيد. آقاي هدايتي به اردو آمدند و چندين ماه حقوق کي‌روش را پرداخت کردند. وظيفه انساني ام اجازه نمي‌داد در آن زمان بازيکن به اتاق ببرم و قراردادش را امضا کنم. ولي اين را بدانيد خارج از تيم ملي هر بازيکني که در هر سطحي باشد از من بپرسد که به چه تيمي بروم، مطمئن باشيد پرسپوليس، بهترين تيم دنيا را مي‌گويم!

 

 

پيرواني سخنان خود را ادامه داد و گفت: با توجه به خصوصياتي که از ايشان مي‌دانيد مگر مي‌شود ايشان از چيزي خبر نداشته باشند و اين ادعا را داشته باشند و بعد از سه سال آن را بازگو کنند. همان موقع حقوق چندين ماهش را گرفت و راحت رفت در اتاقش و خوابيد. آقاي هدايتي هميشه سر شام مي‌‎آمدند و اين که مي‌گويند من خوابيدم مثل بحث سيدجلال است که به دروغ گفتند ايشان قرارداد مي‌خواسته است. عزت و اعتبار پرسپوليس به تماشاگرانش است و اين را بدانيد هيچ تيمي مثل پرسپوليس نيست.

 

افشين پيرواني در ادامه و در رابطه با نتايج احتمالي تيم ملي با هدايت کارلوس کي روش در جام ملت ها گفت: به عنوان يک ايراني آرزويم اين است که تيم ملي نتيجه بگيرد اما فوتبال است و اينطوري نيست که تيم برود آنجا به راحتي همه را ببرد. انشالله تيم نتيجه بگيرد و اگر قهرمان شود براي ايران است و کسي نمي تواند اين قهرماني را به نام خودش بنويسد.


او با اشاره به اتفاقاتي که عليه پرسپوليس اين‌روزها در جريان است و حتي کي روش بعد از حرف هاي قلعه نويي عليه پرسپوليس عکس يادگاري اش را با او منتشر کرد گفت:« خيلي از دوستان دنبال يار جمع کردن هستند...» خبرنگاري از پيرواني پرسيد منظورش دقيقا کيست که او افزود:« همه مي دانند که چه کساني هستند. الان پرسپوليس يک طرف است و همه يک طرف. اينجا يک سوال وجود دارد از شما که بحث بازي با سپاهان را  مي کنيد»


کاپيتان سابق پرسپوليس و تيم ملي همچنين گفت: «فکر مي کنيد آقاي برانکو...(حرفش را عوض و اشتباهش را تصحيح کرد) فغاني...آنقدر آقاي برانکو را دوست داريم که گفتم برانکو.... فکر مي کنيد آقاي فغاني آبرو و اعتباري که در جام جهاني و المپيک را براي پرسپوليس مي گذارد. همه تيم ها در ليگ هم ذينفع بودند همه ضرر هم کردند. آقاي فغاني گل سرسبد فوتبال ما است.»

نظر شما