شناسهٔ خبر: 29935230 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آخرین اخطار کمیته انضباطی به قرمزها؛

پرسپولیس- تراکتور؛ چرا محروم از تماشاگر نشدند؟

کمیت انضباطی به دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور اخطار کرد که در صورت بروز دوباره اتفاقات بازی رودرروی دو تیم در دیگر مسابقات، به هر میزان که لازم باشد، از حضور تماشاگر محروم خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر، پرسپولیس و تراکتور در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که وضعیت سکوهای دو تیم نسبت به قبل بهبود بسیار یافته بود اما همچنان تنش و التهاب، مهم ترین کلید واژه برای توصیف وضعیت سکوها بود.

 

البته همانطور که گفته شد، نسبت به بازی های دو سه سال اخیر دو تیم که در تبریز و تهران برگزار شد، این بازی با آرامش بیشتری از سوی تماشاگران هر دو تیم دنبال شد اما به هر حال هواداران هر دو تیم اضطراب محرومیت از حضور تماشاگر از سوی کمیته انضباطی را داشتند.

 

امروز کمیته انضباطی حکم خود در این خصوص را صادر کرد و باشگاه پرسپولیس و تراکتور را به پرداخت 10 میلیون تومان به خاطر فحاشی طرفدارانشان به تیم مقابل جریمه کرد.

 

در این حکم این کمیته با تهدید و اخطار به هر دو تیم، اعلام کرده است: اگرچه با تجویز مقررات انضباطی و با توجه به دفعات ارتکاب تخلف از سوی تماشاگران هر دو تیم، کمیته انضباطی می تواند این تیم ها را به انجام مسابقه خانگی بدون حضور تماشاگران خودی محروم کند. معهذا از اعمال محرومیت خودداری و بر جریمه نقدی بسنده کرده و این اقدام را به معنای رویه کمیته و توسل به جریمه نقدی در موارد بعدی نمی باشد و به مسئولین هر دو باشگاه فوق متذکر می شود با اعمال تمهیدات و نظارت لازم موجباتی فراهم تا از بروز تخلفات تماشاگران که سبب خدشه به محیط ورزشگاهها و دلسردی علاقمندان واقعی فوتبال می باشد، جلوگیری نماید. در غیر اینصورت به هر میزان که ضروری باشد مسابقات تیم ها با استفاده از مقررات انضباطی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران برگزار و ضمن آن جریمه نقدی حداکثری تعیین خواهد شد.

 

روز جمعه هر دو تیم در دیدار خانگی به مصاف تیم های جنوب کشور خواهند رفت و با این شرایط باید رفتار خود را اصلاح کنند چرا که این بار احتمال محرومیت از حضور در ورزشگاه برایشان وجود دارد. محرومیت شاید برای چند تیم کم طرفدار موضوع مهمی نباشد اما برای پرسپولیس و تراکتور که به تماشاگرانشان متکی هستند، بدون شک موضوع بسیار مهمی خواهد بود.

نظر شما