شناسهٔ خبر: 29870457 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

برانکو: اين مسابقه ايست که به خاطرش مربي شده‌ام

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس بعد از تساوي در اصفهان به تمجيد قرمزپوشان و اراده آنها پرداخت.

صاحب‌خبر -

رانکو ايوانکوويچ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با حضور در نشست خبري بعد از ديدار با سپاهان درباره اين ديدار گفت: وقتي آقاي قلعه نويي را ديدم، به او گفتم که افتخار است سرمربي سپاهان و پرسپوليس باشيم و همچين بازي و دربي را با چنين فضايي برگزار کنيم. در واقع اين ها بازي هايي هستند که ما به خاطر آن زندگي و کار مي کنيم و در ورزش هستيم. موضوع مهم اين است که اين بازي زيبا را ديديم که هر دو تيم مي خواستند برنده باشند. من به تيمي که دارم افتخار مي کنم. همچنين هواداران به خوبي ما را تشويق کردند. بچه هاي ما شخصيت و اراده يک تيم برنده را نشان دادند. به خودمان اعتقاد داشتيم و جنگيديم و در ديداري به ميدان رفتيم که در شهر اصفهان و برابر يکي از بهترين تيم هاي ايران بود.

 

وي در ادامه صحبت هاي خود افزود: يک بار ديگر تبريک فراوان به بازيکنان پرسپوليس مي گويم و به اين تيم، به کار آنها و تمام نتايجي که کسب کردند افتخار مي کنم.


سرمربي پرسپوليس در واکنش به عدم شرکت در نشست خبري ديدار با ذوب آهن در ليگ هفدهم و سيرک خواندن نشست خبري به دليل اشتباهات داوري، گفت: منظور شما را متوجه نمي شوم.


خمارلو در واکنش به اين موضوع اضافه کرد: احتمالا در ترجمه اين موضوع اتفاقي رخ داده است. ايشان همواره به خبرنگارها احترام خاصي مي گذارند و مي گويند هواداران، تيم ها و رسانه ها سه بخش فوتبال هستند. البته من به خاطر ندارم اما بحث درباره اتفاقات داخل زمين بود.


برانکو در ادامه صحبت هاي خود گفت: من کجا اين حرف را زدم؟ من گفتم نمي خواستم با حضور در نشست خبري، به سيرک داخل زمين مشروعيت بدهم. آيا تا به حال به کسي از خبرنگاران توهين کرد؟ اين در واقع درباره وضعيت بازي و زمين بود و من زمين بازي را تشبيه کردم. از شما عذر خواهي مي کنم که نزديک 10 ماه يا کمتر اين موضوع را نزد خودتان نگه داشتيد.


من در اين باره صحبت کردم و اشاره من به بازي با ماشين سازي و مردود شدن گل صحيح ما بود و همچنين درباره ديدار با سايپا صحبت کردم. هميشه گفتم سپاهان در 10 سال اخير بيشترين قهرماني را داشته است و ما در ايران سه دربي با استقلال، تراکتورسازي و سپاهان داريم و همينطور گفتم که قلعه نويي دوست من است و با بازيکنان جديد تيم خود را تقويت کرده و مي تواند مدعي قهرماني باشد. رقباي ما براي قهرماني استقلال، سپاهان و تراکتورسازي خواهند بود و البته پديده نيز در اين رقابت است و نمايش هاي خوبي داشته باشد. نمي دانم چه حرفي از من درباره سپاهان ديديد و من درباره ذوب آهن صحبت کردم زيرا تجربه بدي داريم. در 3-4 سال اخير پرسپوليس بيشترين ضرر را از داوري کرده است و ما فقط مي خواهيم داوري عادلانه باشد. فغاني امروز نشان داد که چرا در جمع 4 برتر جهان است و نشان داد چرا چنين جايگاهي دارد. اگر بازي را مي باختيم، نظر من همين بود.

نظر شما