شناسهٔ خبر: 29815087 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حمايت از توليد داخل شاه بيت برنامه هاي وزارت صنعت است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: حمايت توليد و کارآفرينان داخلي شاه بيت برنامه هاي اين وزارتخانه در سال جاري است.

به گزارش ايرنا، «رضا رحماني» عصر پنجشنبه در جريان سفر به اراک و بازديد از دوازدهمين نمايشگاه صنعت، معدن و ابزارآلات استان مرکزي، افزود: حمايت از کالاي ايراني شعار امسال است و تمام برنامه هاي وزارت صنعت، معدن و تجارت نيز در همين راستا تدوين شده است.
وي ادامه داد: انتظار مي رود تمامي وزارتخانه ها، سازمان ها و اقشار مختلف مردم نيز حمايت از کالاي ايراني را در دستور کار قرار داده تا با گفتمان سازي هدفمند در اين حوزه بتوان گام موثري در ايجاد اشتغال و تقويت بنيه اقتصادي مردم برداشت.
وزير صنعت، معدن و تجارت بيان کرد: کاهش تورم، خودکفايي و حل معضل بيکاري در سايه حمايت از کالاي ايراني محقق مي شود و آحاد جامعه بايد در اين خصوص احساس مسئوليت کنند.
وي اظهار داشت: دوازدهمين نمايشگاه صنعت، معدن و ابزارآلات استان مرکزي به بهترين شکل ممکن برگزار شده و بايد از اين ظرفيت در راستاي معرفي توانمندي هاي استان به کشور استفاده کرد.
رحماني اضافه کرد: شور کارآفرينان و توليدکنندگان در اين نمايشگاه گوياي انگيزه و روحيه بالاي اين قشر از جامعه در فرآيند توليد است.
وي افزود: توليد کنندگان به عنوان رزمندگان جبهه توليد با روحيه بالا در راستاي توسعه اقتصادي کشور تلاش مي کنند که اين مهم تکليف مسئولان را در حمايت از اين قشر سنگين مي کند.
وزير صنعت، معدن و تجارت شرکت هپکو اراک را نمونه اي از تلاش مضاعف صنعتگران ميهن اسلامي عنوان کرد و گفت: اين شرکت که در يک سال گذشته به مرز تعطيلي رسيده بود اکنون با تلاش کارکنان و حمايت هاي دولت با فناوري روز دنيا‌ وارد عرصه توليد شده است.
دوازدهمين نمايشگاه صنعت، معدن و ابزارآلات از 13 آذرماه جاري در اراک برپا شده و تا تا فردا(جمعه) نيز داير است.
بازديد از شرکت صنايع آذرآب، شرکت هپکو، واگن پارس، زيارت قبور مطهر شهداي مدافع حرم و حضور در نشست ستاد راهبري اقتصاد مقاومتي از ديگر برنامه هاي سفر يک روزه رضا رحماني وزير صنعت، معدن و تجارت به اراک بود.
3017/6013/
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما