شناسهٔ خبر: 29769258 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت-قدیمی | لینک خبر

تقلب سامسونگ در تبلیغات گلکسی A8 استار برای کیفیت دوربین سلفی

پس از رسوایی که توسط سامسونگ برزیل به بار آمد این بار در تبلیغات گلکسی A8 استار یعنی دستگاهی که مشخصاً برای بازار چین بازاریابی می‌شود، شاهد تقلب دیگری هستیم که آن هم برای با کیفیت تر نشان دادن دوربین سلفی این دستگاه است

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت، احتمالا به یاد دارید که سه ماه پیش شاهد تقلب در تبلیغات سامسونگ برزیل برای نمونه عکس های گلکسی A8 2018 بودیم. حالا به نظر می رسد که این داستان ادامه دارد و تقلب سامسونگ در تبلیغات گلکسی A8 استار برای کیفیت دوربین سلفی گزارش شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره صحبت کنیم.

پس از رسوایی که توسط سامسونگ برزیل به بار آمد این بار در تبلیغات گلکسی A8 استار یعنی دستگاهی که مشخصاً برای بازار چین بازاریابی می‌شود، شاهد تقلب دیگری هستیم که آن هم برای با کیفیت تر نشان دادن دوربین سلفی این دستگاه است.

تصویر اصلی در Getty images

تصویر اصلی در Getty images

طبق گزارش که منتشر شده، تصویر بالا که تصویر اصلی در Getty images است به عنوان تصویری که دوربین سلفی گلکسی A8 استار می تواند ثبت کند جا زده شده است. هرچند حداقل می توان گفت سامسونگ حق انتشار این تصویر را پرداخت کرده است اما استفاده از آن به عنوان خروجی دوربین سلفی یک موبایل که مشخصاً یک دروغ است قطعاً کار صحیحی نیست.

alt

حتی جالب اینکه پس زمینه این فرد نیز در تصویر بالا عادی نشان داده شده و این خود موضوع عجیبی است. یعنی اگر بخواهیم دقیق‌تر نگاه کنیم به صورت کلی پس زمینه تصویر کاملا عوض شده است و در محتوای جدید شاهد غلظت رنگ بیشتر هم هستیم. این تقلب در صفحه اصلی وب سایت سامسونگ رخ داده و و برخلاف دفعات پیش که در توییتر برزیل رخ داده بود یک حرکت آگاهانه تر به حساب می آید.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ فکر می کنید که شرکت ها با این کار می تواند مخاطب بیشتری جذب کنند یا شاهد ریزش مخاطب بیشتری خواهند بود؟

لینک کوتاه:

نظر شما