شناسهٔ خبر: 29585418 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون مهندسي و توسعه امور زيربنايي سازمان بنادر و دريانوردي؛

ظرفيت بالاي ساحلي و بندري ايران با 5800 کيلومتر خط ساحلي

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- معاون مهندسي و توسعه امور زيربنايي سازمان بنادر و دريانوردي گفت: برگزاري همايش بين المللي بنادر، سواحل و سازه هاي دريايي (ICOPMAS 2018) بستر مناسبي براي افزايش علم، آگاهي و عرضه توانمندي متخصصان داخلي در عرصه بين المللي است.
به گزارش خبرگزاري آريا، محمدرضا اله يار در سيزدهمين همايش بين المللي بنادر، سواحل و سازه هاي دريايي 2018 ، با ابراز اميدواري از برداشته شدن گام موثر در جهت رشد و توسعه مهندسي دريايي ،افزود: جمهوري اسلامي ايران با وجود 5800 کيلومتر خط ساحلي در شمال و جنوب از ظرفيت هاي بسيار مناسبي برخوردار است که لازمه توسعه پايدار و متوازن اين مناطق ساحلي، افزايش علم، دانش و تبادل تجربيات اجرايي در عرصه هاي ملي و بين المللي است.
وي ادامه داد: سازمان بنادر و دريانوردي طي 28 سال گذشته با همکاري نهادها و دستگاه هاي ذي ربط تلاش کرده است تا با برگزاري منظم همايش دوسالانه بين المللي سواحل، بنادر و سازه هاي دريايي (ICOPMAS) بستر مناسبي براي افزايش علم و آگاهي و نيز عرضه توانمندي متخصصين داخلي در عرصه بين المللي ايجاد کند.
قائم مقام همايش سيزدهمين همايش بين المللي بنادر، سواحل و سازه هاي دريايي 2018 با بيان اينکه اين دوره که با حمايت معنوي 17 سازمان و انجمن بين المللي و ملي برگزار مي شود و متخصصاني از 40 کشور دنيا حضور دارند، گفت: 80 مقاله به صورت شفاهي در سه سالن به صورت همزمان ارائه خواهد شد و 71 مقاله به صورت پوستر ارائه مي شود و 9 سخنراني کليدي پيش بيني شده است.
اله يار افزود: علاوه بر اين شش کارگاه آموزشي برگزار مي شود و نمايشگاه جانبي همايش با حضور بيش از 50 مجموعه مرتبط دريايي داخلي و خارجي داير خواهد بود و در انتهاي مراسم افتتاحيه چندين دستاورد مجموعه هاي دانش بنيان رونمايي خواهد شد.

نظر شما