شناسهٔ خبر: 29507062 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پزشکيان در جلسه علني مجلس؛

با برادري و همدلي مي توانيم همه مشکلات کشور را حل کنيم

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- نايب رئيس اول مجلس با اشاره به هفته بسيج و هفته وحدت گفت: اگر باور کنيم که همه با هم برادريم مي توانيم تمام مشکلات کشور را با برادري، همکاري و همدلي حل کنيم.
به گزارش خبر گزاري آريا، مسعود پزشکيان در آغاز نشست علني مجلس و پيش از سخنان رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به هفته بسيج افزود: به پشتوانه بسيج بود که ما توانستيم در مقابل همه قدرت هايي که تصميم و اراده شان زمين گيرکردن انقلاب ما و حاکم کردن روند گذشته بود، با قدرت ادامه دهيم و به اينجا برسيم.
وي افزود: بر اين باورم که براي حل مشکلات آينده و امروز کشور به همان باور و اعتقادي نياز داريم که در زمان جنگ همه مردم ما براي حفظ آب و خاک کشور با تمام وجود در صحنه بودند.
پزشکيان ادامه داد: مردم بدون درنظر گرفتن مناصب و منافع شخصي در صحنه بودند تا انقلاب را حفظ کنند، کارگر، کشاورز و کارمند، کار و زندگي خود را تعطيل کرده و براي دفاع از خاک کشور در صحنه ها و جبهه ها حضور مي يافتند.
نايب رئيس اول مجلس تاکيد کرد: هر زمان مردم، کشور و انسانها به چنين باوري برسند که به خاطر حفظ ارزش ها با تمام وجود در صحنه خواهند بود يقينا همه مشکلات را حل خواهيم کرد، کافي است که اين باور در ما بوجود آيد و بر اين باور بمانيم که با بسيج و باور و اعتقادمان مي توانيم مشکلات پيش روي کشور را حل کنيم.
وي با اشاره به مصادف شدن هفته بسيج و هفته وحدت تصريح کرد: ما همه باهم برادريم، اگر باور کنيم برادريم و با برادري در صحنه باشيم آنگاه مي توانيم همه مشکلات کشور را با برادري، همکاري و همدلي حل کنيم.
پزشکيان افزود: اميدوارم با نگاه وحدت گرانه اي که بايد داشته باشيم و همچنين بسيجي که براي حل مشکلات است، بتوانيم پاسخگوي گرفتاري هاي امروز مردم باشيم و ان شاء الله خداوند نيز با رهنمودهايي که در مقابل ما قرار داده است مي توانيم از مشکلات با قدرت خارج شويم.

نظر شما