شناسهٔ خبر: 29353916 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جمعه دوم آذر بزرگترين حراج سال باميلو برگزار مي‌شود

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا -
حراج اينترنتي,حراج باميلو,حراج سال باميلو
جمعه دوم آذرماه، باميلو براي چهارمين بار بزرگترين حراج جمعه سال را برگزار مي‌کند. باميلو به‌عنوان بنيان‌گذار حراج‌هاي اينترنتي در ايران، قصد دارد امسال اين رويداد را در روز جمعه دوم آذرماه 1397 و تنها به مدت 24 ساعت برگزار کند. باميلو بزرگترين بازار اينترنتي ايران، با مشارکت بيش از 3هزار فروشنده و 100هزار کالا امسال آماده است تا امکان خريد به‌صرفه را براي همه مردم ايران طي اين حراج فراهم کند.
امسال با توجه به شرايط بازار و تنگناي برخي از فروشندگان براي ارائه برخي از کالاهاي خاص، باميلو سعي کرده است تا بيشتر لوازم ضروري مرتبط با سبد روزانه خانوار مثل مواد غذايي، مواد شوينده و آرايشي و بهداشتي که خريداران در تهيه آنها در ماه‌هاي اخير با مشکلاتي مواجه بوده را بيش از پيش فراهم کند.
امسال نيز همانند سال‌هاي گذشته حراج2آذر باميلو با حمايت بزرگترين اپراتور ديتاي ايران ايرانسل برگزار مي‌شود تا همه کاربران ايراني بتوانند به راحتي در اين روز به صورت اينترنتي خريد کنند.
از ديگر همراهان باميلو درحراج 2 آذر سال 1397 مي‌توان به باشگاه مشتريان بانک ملت و پات اشاره کرد. امسال حراج2آذر تنها در يک روز برگزار مي‌شود و همه مردم مي‌توانند از ساعت 24 روز پنجشنبه تا پايان روز کالاهاي مورد نياز خود را با تخفيف‌هاي منحصربه‌فرد در باميلو خريداري کنند. امسال برخي از کالاها با تخفيف‌هاي استثنايي به طور اختصاصي براي کاربران اپليکيشن باميلو در نظر گرفته شده است. همه کاربران اندرويد و ios مي‌توانند با مراجعه به کافه بازار و سيب اپ اين اپليکيشن را دانلود کنند.
باميلو براي نخستين بار 6 آذر 1394 اين حراج را برگزار کرد که مورد استقبال بسياري از مردم قرار گرفت . 5 آذر 1395 باميلو تمامي رکوردهاي خود از جمله رکوردهاي بازديد و فروش را شکست. سال گذشته در بازار اينترنتي باميلو، بيش از 750.000 کالا به فروش رسيد و نکته جالب اينکه بيش از 80 درصد از کاربران در حراج سال گذشته نخستين خريد خود از باميلو را همزمان با اين حراج تجربه کردند.
سال 1396 برخي از کالاهاي پرطرفدار مثل آي‌فون و پلي استيشن در کمتر از 3 ثانيه و برخي از پوشاک با تخفيف‌هاي 98درصدي در کمتر از 30 ثانيه خريداري شدند، همچنين عطرهاي پرفروش در کمتر از يک دقيقه به اتمام رسيدند.
تامين‌کنندگان بازار اينترنتي باميلو امسال نيز کالاهاي متنوعي شامل کالاهاي ضروري مثل مواد غذايي، پوشک و برخي از لوازم الکترونيک پرمصرف را با تخفيف‌هاي قابل توجه عرضه خواهند کرد.
بازار اينترنتي باميلو، به عنوان اولين و بزرگترين بازار اينترنتي کشور، فعاليت خود را از سال 1393 به صورت رسمي در ايران شروع کرد و طي اين بازه زماني، با همکاري بيش از 16هزار تامين کننده و ارائه بيش از 500هزار قلم کالا به مخاطبين، تا کنون موفق به کسب سهم 35 درصدي در اين بازار شده است. مي‌توانيد براي اطلاعات بيشتر به باميلو مراجعه کنيد.


نظر شما