شناسهٔ خبر: 29348530 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

​شیخ جبری مطرح کرد:

غافلگیری دشمن صهیونیستی توسط رزمندگان مقاومت

دبیرکل جنبش امت لبنان تأکید کرد: رزمندگان مقاومت در غزه، با ایستادگی خود علیه رژیم صهیونیستی، این رژیم و همه کشورهایی که خواستار عادی سازی روابط با آن هستند را غافلگیر کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شیخ عبدالله جبری، دبیرکل جنبش امت لبنان در بیانیه ای با اشاره به افزایش حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تأکید کرد: افزایش حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در شرایطی است که راهپیمایی های بازگشت همچنان ادامه دارد و موجب هراس صهیونیست ها شده است.
 
وی در این بیانیه افزود: در این شرایط برخی از کشورهای عربی خواستار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند و اقداماتی برای ایجاد آرامش در منطقه انجام می دهند تا امنیت این رژیم عبری تضمین شده و تعهد کرده اند که هیچگونه عملیاتی علیه این رژیم اشغالگر انجام ندهند.
 
در این بیانیه تأکید شده است: افزایش حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه، در مقابل مقاومت و پایداری رزمندگان فلسطینی نتیجه ای در بر نخواهد داشت و این مقاومت ثمره همکاری و وحدت میان فلسطینیان است.
 
جبری در خصوص حملات جدید دشمن صهیونیستی به غزه و مبارزه رزمندگان مقاومت با صهیونیست ها تأکید کرد: دشمن به زودی پاسخ مناسبی به تجاوز خود خواهد دید و غافلگیری های جدیدی از نیروهای مقاومت مشاهده خواهد کرد.
 
انتهای پیام/

نظر شما