شناسهٔ خبر: 29326904 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مرعشي: هر دو گزينه شهرداري تهران براي ما مثل هلو هستند

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران-ايرناپلاس- سخنگوي حزب کارگزاران سازندگي درباره جابه‌جايي‌هاي متوالي در شهرداري تهران، طي يک سال گذشته و نقش اصلاح‌طلبان در اين باره مي‌گويد: اين‌گونه نبوده است که اصلاح‌طلبان کرسي شهرداري را خالي بگذارند، آقاي نجفي بيمار شدند و پزشک تجويز کردند و آقاي افشاني هم مجلس حکم کردند که کناره‌گيري کنند

حسين مرعشي، سخنگوي حزب کارگزاران سازندگي درباره اينکه «کدام‌يک از گزينه‌هاي شهرداري تهران مي‌توانند در شرايط فعلي براي تهران کارآمد‌تر باشند»، به ايرناپلاس مي‌گويد: هر دو، برنامه‌هاي خوبي دارند، همان‌طور که آقاي احمدي‌نژاد مي‌گفتند اين دو نفر هم براي ما مثل هلو هستند.
وي در پاسخ به اين پرسش که تغيير متوالي شهردار تهران در يک سال گذشته و در دوران اصلاح‌طلبان تا چه حد مي‌تواند به چهره اين جريان سياسي آسيب بزند، تصريح مي‌کند: اين‌گونه نبوده است که اصلاح‌طلبان کرسي شهرداري را خالي بگذارند.
روز گذشته، شوراي شهر تهران از ميان پنج نامزد، عباس آخوندي، وزير سابق راه و مسکن و پيروز حناچي، معاون شهرسازي و معماري شهرداري تهران به ترتيب با 16 و 11 رأي به‌عنوان گزينه‌هاي نهايي براي شهرداري تهران انتخاب کردند. بعد از پيروزي ليست اميد در انتخابات دوره پنجم شوراي شهر تهران، گزينه‌هاي شهرداري تهران از ميان چهره‌هاي اصلاح‌طلب و يا نزديک به اصلاح‌طلبان انتخاب شده‌اند. محمدعلي نجفي، تنها 6 ماه پس از تصدي در اين سمت استعفا کرد و محمدعلي افشاني نيز بعد از تصويب قانون منع به‌کارگيري بازنشستگان از سوي مجلس و تأييد بازنشستگي او بايد از اين سمت کناره‌گيري کند.
**اداره کل اخبار چندرسانه‌اي**ايرناپلاس**
انتهاي پيام /*

نظر شما