شناسهٔ خبر: 29256252 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

الحاق به CFT بخشي از ديپلماسي مهار است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در حساب توئيتري خود نوشت: بي ترديد الحاق به CFT يا FATF بخشي از ديپلماسي مهار و مديريت وضعيت جاري است.

به گزارش ايرنا، عليرضا رحيمي روز جمعه در حساب توئيتري خود نوشت: در عصر جديد، بحران تراشي و بسوي جنگ بردن کشور و مسلط کردن بيگانگان افسار گسيخته، کاپيتولاسيون سازي براي ايران است.
‏نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي در اين يادداشت توئيتري با بيان اين که «بي ترديد الحاق به CFT يا FATF بخشي از ديپلماسي مهار و مديريت وضعيت جاري است» تاکيد کرد:«مجلس نيز نسبت به وضعيت جاري نگران و هوشيار است.»
به گزارش ايرنا، لايحه الحاق دولت جمهوري اسلامي ايران به کنوانسيون بين المللي مقابله با تامين مالي تروريسم (CFT) يکي از چهار لايحه مورد توصيه گروه اقدام ويژه مالي (FATF) است که در چند ماه اخير با حواشي زيادي رو به رو بوده و به يکي از جنجالي ترين و بحث برانگيزترين لوايح مورد بررسي در مجلس دهم تبديل شده است.
اين لايحه هفته گذشته از سوي شوراي نگهبان رد شد و براي بررسي مجدد و رفع ايرادات و ابهامات به مجلس شوراي اسلامي عودت داده شد.
حشمت الله فلاحت پيشه رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفته است: 22 ايراد شوراي نگهبان به لايحه الحاق ايران به کنوانسيون مقابله با تامين مالي تروريسم (CFT ) يکشنبه هفته آينده با حضور دستگاه هاي مخالف و موافق لايحه در اين کميسيون بررسي مي شود.
سيام**3070** 200
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما