شناسهٔ خبر: 29169310 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

عضو خبرگان رهبری:

تحریم های استکباری، چهره خبیث آمریکا را برای جهانیان عیان تر کرده است

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: تحریم های استکباری آمریکا، چهره خبیث این کشور را برای جهانیان بیش از هر زمان دیگری عیان و آشکار کرده است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین عسگر دیرباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که 13 آبان بی شک جزو ایام الله بزرگ ملت ایران است، اظهار داشت: همین که ترامپ امسال این روز را برای بازگشت تحریم ها و تشدید آن ها انتخاب کرده نشان می دهد که آن ها از روزی که به عنوان استکبارستیزی نامیده شده، به شدت هراس دارند.

وی افزود: تجربه چند سال اخیر و مذاکرات برجام نشان داد که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و فقط به فکر تحقق منافع خود و تحمیل خواسته های استکباری اش بر کشورهای دیگر از جمله کشور ماست.

رئیس دانشگاه قم همچنین با بیان این که در طول چهل سال اخیر، آمریکا و هم پیمانان غربی اش از هیچ گونه فشار و تحریم و تهدیدی علیه نظام و انقلاب اسلامی فروگذار نکرده اند، گفت: در همین سال های اخیر نیز بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تحریم‌ها آسیب عمیقی به انقلاب و حمایت مردم از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران وارد نکرده بلکه چهره خبیث ایالات متحده آمریکا را بیش از پیش برای مردم دنیا آشکارتر ساخته است.

وی خاطرنشان کرد: به عقیده بنده دشمن باید بداند که همین تحریم‌ها بیش از آن‌که تهدیدی به شمار روند، برای ایران اسلامی فرصت هستند به این خاطر که هر زمان فشارها روی ملت و کشور افزایش یافته، انسجام بیشتر شده و رشد و موفقیت در عرصه های مختلف در همین ایام حاصل شده است.

۳۱۳/۸

 

نظر شما