شناسهٔ خبر: 29123272 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي: 13 آبان تجلي قيام عاشوراست

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در اطلاعيه اي سيزدهم آبان را «تجلي حقيقي و مولود عيني حماسۀ جاويدان قيام عاشوراي حسيني» توصيف کرد که باعث بيداري ملت‌ها و جهانشموليت شعار «مرگ بر آمريکا» و تنزل جايگاه امريکا در افکار عمومي شد.

به گزارش عصر پنجشنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در اطلاعيۀ خود اعلام کرد: تظاهرات ضد استکباري يوم الله سيزدهم آبان صبح يکشنبه در تهران و سراسر کشور، حماسي و پرشورتر از قبل برگزار مي شود.
در اين اطلاعيه آمده است: يوم الله سيزدهم آبان، روز اعلام پايداري و مقاومت جانانۀ ملت انقلابي ايران در برابر ظلم و شرارت آمريکاي جنايتکار و تبلور خشم الهي، انقلابي و حماسي ملت حسيني و عاشورايي ايران عليه استکبار جهاني است.
بر اساس اين اطلاعيه شعار «مرگ بر آمريکا»، «مرگ بر انگليس»، «مرگ بر صهيونيسم و اسرائيل» و «مرگ بر استکبار» امروز ملت عاشورايي ايران، ترجمان همان شعار «هيهات منا الذله» اباعبدالله الحسين (ع) و لبيک به نداي جاودان «هل من ناصر ينصرني» امام حسين (ع) در ظهر عاشوراست.
«40 سال ايستادگي و مقاومت و پايداري جانانۀ ملت قهرمان و ظلم ستيز ايران اسلامي در برابر 40 سال خباثت و شرارت و جنايت و تحريم‌هاي همه جانبه و ظالمانۀ امريکا پس از وقوع انقلاب اسلامي، باعث بيداري ملت‌ها و جهانشمول شدن شعار «مرگ بر آمريکا» و تنزل جايگاه امريکا در افکار عمومي و برملا شدن چهره خبيث و منافقانه آنان در سطح منطقه و جهان شد».
اين شورا از مردم عاشورايي ايران دعوت کرد در «تظاهرات ضد استکباري يوم الله سيزدهم آبان»، ضمن نمايش خشم و نفرت انقلابي عليه استکبار جهاني، بر مواضع اصولي خود و آرمان‌هاي شهدا و امام شهيدان دوباره مهر تاييد زنند.
«مـراسم تظاهرات ضد استکباري يوم الله 13 آبان» صـبح يکشنبه در سـراسـر کشـور برگزار مي‌شود.
زمان و مکان برگزاري اين برنامه در تهران ساعت 9 و 30 سيزدهم آبان در مقابل لانه جاسوسي سابق آمريکا (در خيابان آيت الله طالقاني، تقاطع خيابان شهيد مفتح) است.
فراهنگ*1355*1961*
انتهاي پيام /*

نظر شما