شناسهٔ خبر: 29119049 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دعوت شوراي تبليغات اسلامي قم براي حضور در راهپيمايي 13 آبان

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - قم - ايرنا - شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قم در اطلاعيه اي از عموم مردم متدين و ولايتمدار اين استان براي حضوري باشکوه در راهپيمايي يوم الله 13 آبان دعوت به عمل آورد.

در اين اطلاعيه که نسخه اي از آن روز پنجشنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت، آمده است: استکبارستيزي وظيفه ديني همگان و يکي از بارزترين و شاخص ترين ويژگي‌هاي غيرقابل تغيير انقلاب اسلامي و از محکمات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.
اطلاعيه ادامه يافته است: عمل به اين تکليف الهي و انقلابي با ايستادگي و مقاومت در برابر خوي استکباري نظام سلطه و نفي هرگونه زورگويي، زياده‌خواهي و افزون‌طلبي، بالندگيِ بيش از پيش نظام کارآمد ديني و عزت و شرف روزافزون محور مقاومت و سعادت مردم شريف و متدين ايران را در پي دارد.
اطلاعيه حاکي است: از اين منظر برگزاري هرچه باشکوه تر تظاهرات ضد استکباري يوم الله سيزدهم آبان ‌ماه «روز ملي مبارزه با استکبار جهاني» خاصه در مقطع بسيار حساس کنوني به لحاظ تشديد سياست هاي خصمانه نظام سلطه با محوريت شيطان بزرگ و تحميل جنگ ترکيبي رواني، اقتصادي و عملي و کينه ‌توزي‌هاي سردمداران پليدِ مصداق عيني استکبار و طاغوت اعظم آمريکاي جنايتکار عليه نظام مقدس اسلامي، ملت انقلابي، منافع ملي و توانمندي‌هاي مايه مباهات ايران اسلامي از اهميت خاصي برخوردار مي‌باشد که با حضور منسجم، وحدت‌ آفرين و يکپارچه آحاد مردم در صحنه، پاسخ کوبنده‌اي به اين ياوه سرايي‌ها داده خواهد شد.
اطلاعيه ادامه يافته است: لذا با استعانت از خداوند قادر متعال و با هدف خلق حماسه‌اي ديگر با تجلي غيرت انقلابي و طنين رساي شعار کوبنده و ضد استکباري مرگ بر آمريکا و شعار عاشورايي هيهات من الذله، از تمامي قشرهاي مردم فهيم و زمان‌شناس به شرکت پرشور در تظاهرات که ساعت 9:30 روز يکشنبه سيزدهم آبان‌ماه همزمان در سراسر ميهن اسلامي ايران برگزار خواهد شد دعوت به‌عمل مي‌آيد.
اطلاعيه حاکي است: ميعاد مردم متدين و ولايتمدار قم هميشه سرافراز، ساعت 9:30 روز يکشنبه 13 آبان، ميدان روح‌الله، اداي احترام به روح ملکوتي امام راحل عظيم الشان و سپس آغاز تظاهرات به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و برگزاري مراسم با سخنراني حجت‌الاسلام والمسلمين ذالنوري نماينده مردم شريف قم در مجلس شوراي اسلامي.
13 آبان سالروز تبعيد امام خميني(ره) از ايران به ترکيه در سال 1343، کشتار دانش آموزان توسط رژيم پهلوي در سال 1357 و تسخير لانه جاسوسي آمريکا به دست دانشجويان پيرو خط امام در سال 1358 به عنوان روز ملي مبارزه با استکبار جهاني و روز دانش آموز نامگذاري شده است.
1175 /
انتهاي پيام /*

نظر شما