شناسهٔ خبر: 29049913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه قانون | لینک خبر

امکان تردد 200 هزار زائر در مرز مهران

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با اشاره به آمادگی پلیس برای خدمات دهی به زائران اربعین در بازگشت به کشور گفت: امکان تردد بیش از 200 هزار زائر در روزهای آتی از مرز مهران وجود دارد.

صاحب‌خبر -

قانون- فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با اشاره به آمادگی پلیس برای خدمات دهی به زائران اربعین در بازگشت به کشور گفت: امکان تردد بیش از 200 هزار زائر در روزهای آتی از مرز مهران وجود دارد.

به گزارش قانون به نقل از ایرنا، سردار محسن فتحی زاده روز یکشنبه در جمع مسئولان این قرارگاه اظهار داشت: روند بازگشت زائران اباعبدالله الحسین (ع) مساله بسیار مهمی است که حتما باید مدیریت شود.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته هنگام بازگشت زائران تنها در یک روز شاهد تردد 185 هزار زائر از مرز مهران بودیم، گفت: احتمال دارد امسال نیز تعداد ترددها در روزهای آتی به 200 هزار نفر برسد.
سردار فتحی زاده با تاکید بر اینکه پلیس با همه توان و تجهیزات خود آماده مدیریت بازگشت زائران است تا همگی آنها به سلامت به شهر و دیار خود بازگردند، تصریح کرد: احتمال یک طرفه شدن مسیر مهران به ایلام وجود دارد که در صورت قطعی شدن این موضوع اطلاعات دقیق تر توسط پلیس راهور اعلام خواهد شد.
سردار فتحی زاده همچنین از راه اندازی ایستگاه راهنمای زائران در مرز مهران و ایستگاه گمشدگان خبر داد و گفت: با راه اندازی این ایستگاه زائران در صورت خواستن راهنمایی یا جدا شدن از همسفران خود راحت تر می توانند، مشکل خود را حل کنند.
وی همچنین بر لزوم ساماندهی دستفروشان به منظور سهولت در تردد زائران و خودروها تاکید کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما