شناسهٔ خبر: 28973284 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا؛ سوون سامسونگ پنج - کاشیما شش

کاشیما ژاپن حریف پرسپولیس در فینال شد

تیم فوتبال کاشیما آنتلرز در یک بازی بسیار جذاب مقابل سوون سامسونگ به تساوی 3-3 رسید و با توجه به برتری در بازی رفت موفق شد به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پارسینه؛ تیم فوتبال پرسپولیس ایران شب گذشته موفق شد ضمن کسب نتیجه تساوی در بازی برگشت مقابل السد قطر، جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را نیز به دست آورد.

رقیب پرسپولیس در فینال این دوره از رقابت‎‌ها ظهر امروز در دیداری تماشایی و نزدیک مشخص شد. کاشیمای ژاپن که در دیدار رفت در ورزشگاه خودی با حساب سه بر دو موفق شده بود سامسونگ کره جنوبی را شکست دهد، در دیدار برگشت مقابل این تیم تا دقیقه شصت با حساب سه بر یک عقب بود اما با به ثمر رساندن دو گل در دقایق پایانی موفق شد کار را به تساوی بکشاند تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با حساب شش بر پنج به فینال صعود کند.

شرح گل:

سوون سامسونگ صفر - کاشیما آنتلرز ۱ (دقیقه ۲۴ - شوتو یاماموتو) ارسال سرجینهو در یک ضربه ایستگاهی به روی دروازه و عملکرد ضعیف مدافعان سوون، با ضربه سر شوتو یاماموتو توپ را به درون دروازه فرستاد.


سوون سامسونگ ۱ - کاشیما آنتلرز ۱ (دقیقه ۵۲ - ایم سانگ هیئوب) یک ارسال از سمت چپ با یک ضربه سر از بازیکنان سوون همراه شد و در ریباند ایم سانگ هیئوب موفق شد دروازه را باز کند.


سوون سامسونگ ۲ - کاشیما آنتلرز ۱ (دقیقه ۵۳ - جو سونگ جین) کرنری که از سمت راست دروازه کاشیما ارسال شد، با ضربه سر تماشایی سونگ جین به درون دروازه این تیم رفت و در عرض دو دقیقه ورق را برای تیم کره‌ای برگرداند.


سوون سامسونگ ۳ - کاشیما آنتلرز ۱ (دقیقه ۶۰ - دیان دامیانوویچ) از سمت چپ دفاع کاشیما باز هم بازیکنان سوون نفوذ کردند و دامیانوویچ از زاویه بسته توپ را به دروازه تیم ژاپنی فرستاد.

 

 

  • سوون سامسونگ ۳ - کاشیما آنتلرز ۲ (دقیقه ۶۲ - دایگو نیشی) این بار هم سانتر یک گل در بازی ساخت. بازیکنان کاشیما از سمت راست دفاع حریف یک توپ بلند ارسال کردند که دایگو نیشی با یک ضربه زیبا این توپ را تبدیل به گل کرد.


    سوون سامسونگ ۳ - کاشیما آنتلرز ۳ (دقیقه ۸۲ - سرجینهو) یک پرتاب از بازیکنان کاشیما توپ را به محوطه جریمه آورد و پس از اینکه توپ به سرجینهوی برزیلی رسید، او با یک ضربه تماشایی به گوشه بالای دروازه، بازی را به تساوی کشاند.

نظر شما